Choeke
Ik hou van katten
Ik ben het trotse personeel van vier schatten van britskorthaar dames.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En terecht ze zijn heel mooi:-)
En welke zou je dan willen?Op dit moment hebben we er 1. Maar als we een huis vinden komen er zeker nog 2 bij. :)
Op dit moment hebben we er 1. Maar als we een huis vinden komen er zeker nog 2 bij. :)
Nog een Main Coon en een Noorse Boskat. Ik ben verliefd op Main Coons, vrienden van ons hebben er 2 en het zijn zo een schatjes. En zo ongeloofelijk mooie katten. En mijn man wil zeer graag een Noorse Boskat. Wat ik ook zeer mooie katten vind.En welke zou je dan willen?
De Noorse Boskat is ook heel erg mooi en imposant.Nog een Main Coon en een Noorse Boskat. Ik ben verliefd op Main Coons, vrienden van ons hebben er 2 en het zijn zo een schatjes. En zo ongeloofelijk mooie katten. En mijn man wil zeer graag een Noorse Boskat. Wat ik ook zeer mooie katten vind.
Hahahahaha gewoon gehoorzaam zijn Puk :pIk ben bang dat er ooit voor Puk ook nog vriendje bij komt. Mijn vriendin wil er graag nog ragdoll bij, alleen ander soort kleur. Tja wat heeft een man nou te vertellen?![]()
Hahahahaha gewoon gehoorzaam zijn Puk :p
Hahahahaha girl power :hilarious:Nu komt er ook nog geen een bij, ik vind appartement gewoon te klein voor twee rakkers. Maar in de toekomst met een huis heb ik het niet meer voor het zeggen. :)
Zijn ze af en toe druk?Wij hebben er twee maar het lijken er soms wel 10 :smilie12

HahahahahaNee zijn af en toe rustig![]()