Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hier nog 1 keer simba....eerst ze dikke lip waar ook nog uit blijkt dat er in ze mond tandvlees groeit over zijn tanden heen..
Noi sins gisteren ochtent heeft meneer een dikke rechte achter voetje...
Hij rent hij vliegt door het huis heen als heen maloot... terwijl ik juist hebt van doe effe rustig ofzo ...
Simba heeft het nooit leuk gevonden om aan ze poten te laten zitten dus nu ook zekker niet.... kan er misschien wat tussen zitten? Want hij heeft ook echt best wel lange haren tussen ze teentjes dus kan het ook allemaal niet zo goed zien..meede ook omdat simba als een gek er vandoor gaat zodra ik maar wil kijken heeft iemand tips?

Ben zowiezo wel van plan morgen weer te bellen aangzien ik ook terug moest bellen..
 

Bijlagen

  • 20160811_164835.jpg
    20160811_164835.jpg
    2 MB · Weergaven: 502
Komt hij buiten in de tuin? Kan grasaartje tss zitten en dat is pijnlijk. Soms blijft er zo pelleke vd nagel hangen, kijk eens goed tss zijn teentjes. Ik denk als je zelf er niet naar mag kijken best tot bij de dierenarts gaat ipv te bellen door de telefoon kan hij niks zien.
Of dit iets te maken heeft met dikke lip, denk ik op eerst zicht niet maar je laat het beter effe nakijken.
 
Het is een binnen kat. En hij lijkt nergens pijn van te hebben. Want hij springt in de was... springt op kasten en rent als een maloot achter ons andere kat aan met volle snelheid.
Ja ik ga morgen ook langs om te laten onder zoeken. Maar hij gedraagt zich nog zo actief en heb ook niks gehoord of gezien dat het evt. Daar door zou kunnen komen.
Hoe graag ik ook zou willen kijken simba houd er echt niet van en aangezien die me al heeft open gehaalt mag de dierenarts voor mij goed kijken haha.
 
Het kan zijn dat Simba gestoken is door een mug of iets, waardoor zijn pootje opzwelt.

Als je hem in een deken rolt dan kan hij je niet of zeer moeilijk krabben.
Dan kun je het pootje beter nakijken en voelen wat het kan zijn.
 
Het kan van alles zijn als iemand simba goed vast houd ingedraaid in een deken of handdoek dan is dat gemakkelijk te doen. Ik ga me zo dwangtas aanschaffen zoals bij de dierenarts voor mijn moeilijke gevallen hier. Vooraan twee ritsjes waar je pootje door kan halen heb het onlangs gezien voor bloedafname bij mijn eigen poes en dat ging super gemakkelijk.
13938462_10153832992422602_5694699515030489103_n.jpg
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan