Kirsten
Kat
Onze simba heeft echt al lange tijd een dikke lip die heel soms weg gaat en er opeens weer is maar wat kan het zijn?
Hygiëne is hier vrij goed aangezien ik zelf allergisch ben voor dieren maar ik hou zoveel van dieren.
Katten bakken worden altijd schoongemaakt en drinkfontein en eten ook.
Ze krijgen allebij brokken van whiskas eerst kreeg simba ook zacht voer maar wegens die dikke lip mee gestopt was ook van whiskas.
De andere kat nala heeft nergens last van en die lust ook geen zacht voer...
Moet ik ander brokken nemen zo ja welke is beter ?
Oja ik heb ook nog ratten die staan op zaagsel die worden ook goed schoongemaakt en gewassen kan het hier aan liggen?
Hij likt ook best vaak onze nala kan die allergisch voor haar zijn?
Het zijn binnen katten!
Ik ben wel van plan om naar de dierenarts te gaan maar wil zelf / behulp van ander hopen dat het ook zo lukt
Deze foto is van tijdje terug deze keer is die iets dikker en lijkt of er een bloed blaar op op ze lip zit soms lijkt het ook of er een puisje op zit..
Hygiëne is hier vrij goed aangezien ik zelf allergisch ben voor dieren maar ik hou zoveel van dieren.
Katten bakken worden altijd schoongemaakt en drinkfontein en eten ook.
Ze krijgen allebij brokken van whiskas eerst kreeg simba ook zacht voer maar wegens die dikke lip mee gestopt was ook van whiskas.
De andere kat nala heeft nergens last van en die lust ook geen zacht voer...
Moet ik ander brokken nemen zo ja welke is beter ?
Oja ik heb ook nog ratten die staan op zaagsel die worden ook goed schoongemaakt en gewassen kan het hier aan liggen?
Hij likt ook best vaak onze nala kan die allergisch voor haar zijn?
Het zijn binnen katten!
Ik ben wel van plan om naar de dierenarts te gaan maar wil zelf / behulp van ander hopen dat het ook zo lukt
Deze foto is van tijdje terug deze keer is die iets dikker en lijkt of er een bloed blaar op op ze lip zit soms lijkt het ook of er een puisje op zit..
Laatst bewerkt door een moderator: