Ons Nala is dus in principe een nierpatiënt sinds vorig jaar bij de vorige eigenaar.
De dierenarts beveelt natuurlijk Royal Canin aan, de renal variant.
Wat me stoort zijn de (goed verteerbare) gluten die op de zak vermeld staan.
Katten, gluten en tandplak gaan niet goed samen. Waarom deze speciale gluten beter zijn weet ik niet.
Bij dieetvoer voor de nieren gaat het om de eiwitten.
Dat kan ook zonder gluten zie ik, bvb
Er zijn glutenvrije producten die bedoeld zijn om de nierwerking te ondersteunen.
Royal canin stoort mij omdat er altijd tarwe in zit.
En zit er geen tarwe in dat voegen ze de gluten wel apart toe?
Ik ga een bericht sturen naar medpets en ik ben benieuwd wat de katten van de forum gebruikers te eten krijgen als ze nierpatiënt zijn.
De dierenarts beveelt natuurlijk Royal Canin aan, de renal variant.
Wat me stoort zijn de (goed verteerbare) gluten die op de zak vermeld staan.
Katten, gluten en tandplak gaan niet goed samen. Waarom deze speciale gluten beter zijn weet ik niet.
Bij dieetvoer voor de nieren gaat het om de eiwitten.
Dat kan ook zonder gluten zie ik, bvb
Animonda Integra Protect Cat Urinary | Bestellen
Animonda Integra Protect Cat Urinary is een glutenvrije voeding voor volwassen katten die helpt om struviet- en calciumoxalaatstenen te voorkomen. Bestel hier!
www.medpets.be
Veterinary HPM Dietetic Cat - Advanced Kidney & Joint | Bestellen
Veterinary HPM Dietetic Cat - Advanced Kidney & Joint is een voeding speciaal samengesteld voor katten die een nierprobleem hebben en gewrichtsproblemen. Bestel snel!
www.medpets.be
Er zijn glutenvrije producten die bedoeld zijn om de nierwerking te ondersteunen.
Royal canin stoort mij omdat er altijd tarwe in zit.
En zit er geen tarwe in dat voegen ze de gluten wel apart toe?
Ik ga een bericht sturen naar medpets en ik ben benieuwd wat de katten van de forum gebruikers te eten krijgen als ze nierpatiënt zijn.