Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Goede morgen, helaas niet zo'n mooi weer als gisteren maar toch een fijne dag toegewenst.
 
Hier is het helaas wel de hele dag mooi, zonnig weer geweest vandaag, gisteren was het bewolkt met af en toe een buitje.
Dus ik ga dus nu al afsluiten, tot morgen.
animaatjes-welterusten 15.webp
 
Drukke dag gehad vandaag, nu lekker bank hangen :-)
Een fijne avond en slaap lekker voor straks :sleep:
 
Hiep Hiep Hoera mijn Bones is 2 jaar

Bones toen het nog een klein Bonesje was op de leeftijd van 6 weekjes

B 20121206 a.webp B 20121206 b.webp

Bones nu (2 jaar)

B 20141020 e.webp B 20141020 h.webp

gefelici miauw miauw.webp mijn lieve ondeugend knuffelkont Bones
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan