Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik deel die ervaring met je want wij hebben ook eens versteld gestaan van de medicijnen prijzen bij de DA.
Slaap lekker voor straks en hopelijk gaat het morgen ietsje beter.
Tot morgen @daytir @mariska31176 :sleep:
 
Zoals iedere dag Edwin , eet een heel klein beetje , wel uit zichzelf , maar is helemaal niet genoeg om haar op krachten en gewicht te doen komen.
Bedankt voor je interesse
 
Ik ga afsluiten , ben doodmoe van al dat gedoe met Tirza.
Wou alleen dat ze wat meer zou eten , heb haar weer gewogen.

Ze stond op 2.540 kg bij de DA, en schommelt nu tussen 2.560 kg. en 2.670 kg.
Omdat ze zo weinig eet krijg ik er ook niet meer bij.

Ik weet dat die voeding meer calorieën bevat , maar toch , met veel moeite kom ik aan 100 gram op een dag, en is veel te weinig.

Iedere dag hoop ik dat ze wat meer eet, maar wanneer komt die dag , dat is de vraag.
Voor iedereen nog een fijne avond en tot morgen .:sleep:
 
Ik ga afsluiten , ben doodmoe van al dat gedoe met Tirza.
Wou alleen dat ze wat meer zou eten , heb haar weer gewogen.

Ze stond op 2.540 kg bij de DA, en schommelt nu tussen 2.560 kg. en 2.670 kg.
Omdat ze zo weinig eet krijg ik er ook niet meer bij.

Ik weet dat die voeding meer calorieën bevat , maar toch , met veel moeite kom ik aan 100 gram op een dag, en is veel te weinig.

Iedere dag hoop ik dat ze wat meer eet, maar wanneer komt die dag , dat is de vraag.
Voor iedereen nog een fijne avond en tot morgen .:sleep:
Het kost veel energie, ik hoop ook elke dag dat er beter nieuws is om te lezen.
Ik blijf hoop houden en mee leven.
Heel veel sterkte en slaap lekker voor straks.
 
ben blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat met Tirza,.en dat ze weer en beetje eet blijf duimen voor der;)
 
Een goede morgen en voor iedereen nog een fijne zaterdag.

Dank je wel Edwin en Igor , we duimen elke dag dat ze wat wil eten.
Ze komt er wel om vragen , maar lust dat voer gewoon niet.
Ze is altijd al een kieskeurige poes geweest en hield van lekkere hapjes, nu kan dit niet meer.

We gaan even uitzoeken en ook navragen of er niets is , een pasta of een poeder wat haar eten smakelijker maakt.
Op de duur heeft ze ook vitamine tekort.

Gisterenavond was ze even gek aan het doen op het bed , door het dekbed heen bijna in mijn tenen bijten en spelen en rollen.
Dus ik snap het soms even helemaal niet , want ze eet bijna niets.
 
Zo lucky day ??? alle 2 tegelijk een bericht geplaatst.

Laat dit geluk ook gelden voor Tirza.
Leuk dat ze lekker aan het rollen bollen geweest is op het bed.
Hopelijk is dit een teken, de energie zit er gelukkig wel in ondanks het minimale wat ze eet.
 
Heb haar vandaag wat multi vitamines van Gimpet gaan halen in een tube, ze geraakt op die manier ook alle vitamines kwijt.
Heb haar nier nat voer gemengd met wat van haar lekker nat voer.

Weet anders niet meer wat te doen, ze heeft er toch al wat van gegeten.
Ook even gewogen, en weegt nu 2.480 kg, snap niet hoe het gewicht met een paar gram omhoog is gegaan.

We hebben ook al overal op gezocht en heel veel katten die gewoon de niervoeding niet willen eten.
Je kan toch je diertje niet laten uithongeren ?

Heb ook al wat gevonden bij Medpets, Vetplus Complivit pasta , maandag maar even bellen of ik haar dat mag geven, kon vandaag niemand bereiken in de dierenkliniek, alleen voor spoed.
 
Ik ga afsluiten , nog wat met Tirza bezig zijn , en dan mijn bedje in, nog een fijne avond en tot morgen :sleep:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan