Wat is er Nieuw?

Welk natvoer krijgen jullie katten?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
C

Carlaa

Gast
Gast
Mijn katten zijn echt hele lastige eters, vooral Punkie. Ik heb het nestje destijds met de hand op moeten voeden (moeder was agressief naar de kittens), en Punkie wilde allen van mijn vingers eten.
Droogvoer eet ze helaas helemaal niet. Natvoer heb ik van alles geprobeerd, maar eet ze alleen de vis smaken van Felix - Elke dag feest.
Wat ze ook héél lekker vinden is de tonijn selectie van shinycat. Maar af en toe een zalmfiletje koken maak ik ze ook blij mee.

Ze krijgen hier 's morgens als ik opsta samen een half zakje, en 's avonds rond een uur of 7 ook beiden een half zakje. Dit gaat eigenlijk zelden op.
Casper eet daarnaast ook droogvoer.

Choeke

Ik hou van katten
Ik heb helemaal geen lastige eters,maar moet heel erg doseren bij onze Cookie die weegt nu rond de zes kilo,als ik te veel natvoer geef word ze toch een beetje
te zwaar.

Rond de zes kilo is voor haar perfect.

Nantastic Coontastic

Ik hou van katten
Dat heb ik met mijn Aruba, die kan wel blijven eten als ze met de rest mee eet (ze hier altijd grote borden neer waar ze dan allemaal tegelijk van staan te smullen) dus die geven we nu apart van de rest een eigen schoteltje zodat we zeker weten dat ze niet teveel eet want mevrouwtje raakte ook aardig aan de maat ;) Nu ze apart krijgt is ze weer beetje gewicht kwijt gelukkig en mooi in proportie ;)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4