Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik hoop het echt haha!
We hebben dit weekend de keuken een schilderbeurt gegeven, mijn wasmachine in de douche was kapot en ik had nog een bijna nieuwe wasmachine in de schuur staan die ik gekregen heb van mijn overleden Opa toen hij naar verzorgingshuis moest. Super mooie Miele wasmachine. Dus die hebben we nu in de keuken gezet. Hebben een ander gasfornuis en van de week nog nieuwe afzuigkap ophangen en een extra opbergplankje maken. Ook liggen de katten altijd graag op het aanrecht, we gebruiken 1 deel van het aanrecht voor onze magnetron, die willen we nu boven de wasmachine op een plankje hangen zodat we extra ruimte op het aanrecht creëren, jaja voor de katten *hahaha*

Deze week gebruik ik om al mijn kleerkasten leeg te halen en uit te zoeken, een mens bewaard altijd veel te veel. Dan was ik alles zodat wat ik hou allemaal weer fris de kast in gaat. De wasdroger die nu in de kamer staat waar kleerkasten staan gaat dan in de douche en dan ruim ik die kamer helemaal op (diende altijd als was en rommelkamer) en als dat helemaal netjes is wat lekkere kleedjes, speeltjes van de katten en mandjes er in en een kattenbak. Dan halen we die deur eruit zodat het een open ruimte is en hebben ze boven een extra ruimte om lekker te relaxen of naar de vogeltjes te kijken buiten.

Nou heel verhaal wat eigenlijk niet over katten gaat hahhaa, maar wel over de voorbereidingen op de komst van de twee kleine mannetjes :=D

11800532_10205581082419660_1342466899758443442_n.webp

Nog maar 3 nachtjes slapen!!! Zo spannend! En eigenlijk is het 2,5 nacht slapen want Zondagochtend vertrekken we al om 05:00 dus rond 03:30 bedje uit want de diertjes moeten allemaal nog verzorgd worden voor we weg gaan. Rond 09:00 komt de oppas hier (heeft sleutel) dus lang zijn mijn liefjes niet alleen, ze blijft dan tot ongeveer 19:00 en naar planning zijn we dan 2 uurtjes later ook weer thuis, kan iets eerder of iets later zijn. Vind het wel fijn als we zo lang van huis zijn dat we een vaste oppas aan huis hebben zodat de diertjes toch hun aandacht hebben en niet lang alleen zitten, anders zou ik me niet lekker voelen onderweg. We zullen naar planning iets later thuis zijn dan de andere twee keren dat we geweest zijn omdat de fokster mailde dat ze een uitgebreide brunch voor ons maakt, dus zullen we wat langer er blijven dan de vorige keren en weer met een volle maag terug huiswaarts gaan.

Sinds Maandag ben ik erg druk hier in huis, dus de uren vliegen goed voorbij, dit weekend de laatste dingen op orde maken en dan zijn we er helemaal klaar voor!

11796354_974302632591979_9000407652232570666_n.webp

En we zijn aangekomen op 2 dagen! Nu is het echt heel heel heel dichtbij.
Vandaag en morgen de laatste dingen gereed maken dus vervelen hoef ik me nog niet en dan morgenavond op tijd onder de wol en hopen dat ik een beetje kan slapen ;-)
Mijn mannetje is vanmiddag al lekker vrij van het werk dan kan hij helpen met de zware dingen haha!

Haha het moet @Edwin ;-)

Maar me niet verveeld dus deze laatste week is voorbij gevlogen. Vandaag is de auto ook helemaal nagekeken en gereed gemaakt incl de airco dus ook die is er helemaal klaar voor nu.

Jeeeh de grote dag is daar eindelijk! Ik heb bijna niet kunnen slapen dus even bakje koffie en dan mezelf wat fatsoeneren en dan hoppa de auto in voor de reis naar de twee kleine mannetjes ! Zoooohw spannend!

De kattenkamer is ook klaar op wat kleine dingen na zoals de trapeze die hangen we volgend weekend op. We hebben de deur uit de kamer gehaald zodat ze altijd in en uit kunnen wanneer ze willen en het is nu al een groot succes :-)

20150801_184758.webp

Wat een luxe een eigen kamer.
Een hele goede reis en geniet van het moment :BC18

Nog 10 minuten en dan zijn we bij de fokster aangekomen. Alles is goed gegaan onderweg en geen oponthoud. Richting Nederland wel veel file gezien dus wellicht op de terug weg wel langer onderweg.. in de auto is het wel goed te doen en als te warm wordt kan de airco aan.

Onderweg naar huis!! Net een uur file gehad en stonden stil dus airco werkte niet goed nu rijden we gelukkig weer en betere temperatuur in de auto... en ik ben verliefd! !!! Ze zijn geweldig en zo lief! We hopen nu niks meer tegen te hebben en dan zijn we rond 23:00 thuis.

20150802_162252.webp
20150802_163721.webp

front.webp

Gefeliciteerd met deze 2 mooie Coons geniet ervan

Dank je wel :-D

Na meer dan 50 km file zijn we nu eindelijk de grens over... nog 3 uur en dan eindelijk thuis! Ben wel brak nu en zijn als we thuis zijn zo een 20 uur op pad geweest maar de twee mannetjes zijn het meer dan waard. Zal wel blij zijn als ik vannacht eindelijk mijn bedje in kruip ;-)

Zo wat een files zeg, nog even volhouden.
Straks lekker genieten van je 2 Coons en dan proberen te slapen.

Goedemiddag allemaal!!!

Even een update na vanochtend wat uitgeslapen te hebben want tjeeh, wat voel ik me brak, of ik dagen lang in de kroeg aan de bar heb gehangen zo een gevoel ;-)
Dus vandaag lekker aan het genieten van de twee kleintjes! Ze doen het echt super goed, gisteren toen we de straat inreden gingen ze alle twee op de kattenbak in de auto dus dat hadden ze al gedaan, ideaal! Eenmaal binnen ze lekker op de krabpaal gezet zodat ze alles eens goed konden bekijken, uiteraard kwamen de anderen al snel kennismaken en werden ze zelfs al door sommige opgepoetst. Toen ze eten gegeven, nou dat ging er goed in, met hun eetlust is niks mis haha! Toen heb ik ze mee naar boven genomen, lekker op bed gezet, Pablo is de kat uit de boom kijker en Dreamy de verkenner die liep al snel van kamer naar kamer haha! Pablo heeft de hele nacht tegen me aan geslapen op bed, enorm lief en gevoelig ventje is hij. Dreamy kwam op bed en ging tussendoor ook wel naar de speelkamer. Ook de brokken en waterbak boven hadden ze al snel gevonden en ze hebben goed gedronken vanochtend. Alles verloopt gewoon lekker vlot en ze doen het geweldig goed, trots op de twee kleintjes en de andere lieverds hier in huis. Natuurlijk horen we nog blazen en brommen, ze zijn er ook nog maar net en alles is nog nieuw en moet afgetast worden. Wel trekt vooral Pablo heel erg naar mij toe en als ik tegen hem praat begint zijn motortje al te ronken.

Ach, het is gewoon enorm genieten haha! Hier een paar foto's van vandaag.

-9.webp
-9.webp
20.webp
39.webp
45.webp
46.webp
55.webp
149.webp
196.webp
200.webp

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji: