Ik hoop het echt haha!
We hebben dit weekend de keuken een schilderbeurt gegeven, mijn wasmachine in de douche was kapot en ik had nog een bijna nieuwe wasmachine in de schuur staan die ik gekregen heb van mijn overleden Opa toen hij naar verzorgingshuis moest. Super mooie Miele wasmachine. Dus die hebben we nu in de keuken gezet. Hebben een ander gasfornuis en van de week nog nieuwe afzuigkap ophangen en een extra opbergplankje maken. Ook liggen de katten altijd graag op het aanrecht, we gebruiken 1 deel van het aanrecht voor onze magnetron, die willen we nu boven de wasmachine op een plankje hangen zodat we extra ruimte op het aanrecht creëren, jaja voor de katten *hahaha*
Deze week gebruik ik om al mijn kleerkasten leeg te halen en uit te zoeken, een mens bewaard altijd veel te veel. Dan was ik alles zodat wat ik hou allemaal weer fris de kast in gaat. De wasdroger die nu in de kamer staat waar kleerkasten staan gaat dan in de douche en dan ruim ik die kamer helemaal op (diende altijd als was en rommelkamer) en als dat helemaal netjes is wat lekkere kleedjes, speeltjes van de katten en mandjes er in en een kattenbak. Dan halen we die deur eruit zodat het een open ruimte is en hebben ze boven een extra ruimte om lekker te relaxen of naar de vogeltjes te kijken buiten.
Nou heel verhaal wat eigenlijk niet over katten gaat hahhaa, maar wel over de voorbereidingen op de komst van de twee kleine mannetjes :=D