Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Dank je wel :-D

Dat even lijkt een eeuwigheid nu @Edwin hahaha!!

Maar nu is het ook even niet zo erg, want we hebben momenteel een hondje waarbij vorige week een hernia is geconstateerd in de rug :-( Verplicht 6 weken benchrust en ondanks dat had ze dit weekend toch verlammingsverschijnselen, dus flink geschrokken! Nu is dat gelukkig weer redelijk weg getrokken maar ze mag echt alleen maar even uit de bench om in de tuin te plassen of poepen en verder mag ze echt niks buiten de bench ondernemen. We hebben een stoffen bench staan en heeft ze er onder de ochtend een gat in gebeten en stond ze ineens boven *oeps* Nu even het gat tijdelijk gedicht door er iets voor te zetten en dan vanavond als mijn liefje thuis is de ijzeren bench naar beneden halen zodat dit niet nog een keer gaat gebeuren ;-) Morgenochtend om 10:45 een afspraak bij dokter Aharon van kreupeldier voor een Orthomanipulatie in de hoop dat dit voor haar gaat helpen en zo de hernia kan worden genezen. Maar doordat ze verplichte rust moet houden sowieso de komende 6 weken is het maar goed dat ik me daar nu even volledig op kan richten.... Tegen de tijd dat we Pablo gaan ophalen is Camila hopelijk ook weer goed hersteld.

En mijn lieve mannetje is inmiddels 7 weekjes, we zitten op de helft nu... Nog 7 weken aftellen voor we hem gaan ophalen..
Hier de nieuwe 7 weken foto's :BC14

(0) 7 weken (0).webp

(0) 7 weken (1).webp

(0) 7 weken (2).webp

Tadaaaaaa Nieuws Nieuws Nieuws! :-D

06.webp

Elke keer als ik de kittenfoto's van het nestje van Pablo zag viel mijn oog ook op zijn créme broertje.. We zouden natuurlijk twee kittens nemen (Ragdoll en Pablo) maar de Ragdoll liep spijtig nog even heel anders... Dus zouden we volgend jaar een laatste coontje nemen bij de fokster in Duitsland... Maar na overleg met mijn liefje hebben we toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de fokster gevraagd of hij nog vrij is... Ze had wel aanvragen voor hem binnen gekregen maar ze zei dat als wij hem wilde hebben ze dit voorrang zou geven omdat we al 4 coontjes van haar hebben en ze het erg leuk zou vinden als Pablo samen met broertje verhuisd... Dus toen was de beslissing snel gemaakt.. Een jaartje eerder dan bedoeld was maar nu hebben de twee broertjes steun aan elkaar als ze hier komen en hoeven we volgend jaar niet nog eens de lange reis te maken.. Zo zijn we dus in 1x helemaal compleet...

We noemen hem Born To Love Mr. Dreamy :BC14

Hij is cream silver tabby white

Hier de foto update van Mr. Dreamy van de eerste 7 weekjes.

---===---

1 week

(0) 1,5 week.webp

2 Weken

(0) 2 weken (2).webp

3 weken

(0) 3 weken (1).webp

4 weken

(0) 4 weken (1).webp

5 weken

(0) 5 weken (1).webp

(0) 5 weken (2).webp

(0) 5 weken (3).webp

6 weken

(0) 6 weken (1).webp

(0) 6 weken (2).webp

(0) 6 weken (3).webp

7 weken

(0) 7 weken (1).webp

(0) 7 weken (2).webp

(0) 7 weken (3).webp

Bijlagen

• (0) 1 week.webp
    (0) 1 week.webp
    16,3 KB · Weergaven: 365
Ik kreeg nog een erg lieve foto van Mr. Dreamy met zijn twee créme broertjes.. Ze waren alle 3 nog vrij, maar toch verloor ik mijn hart aan Mr. Dreamy :BC14

Mijn lieve mannetje ligt links op de foto..

(0) 7 weken (5).webp

En weer een foto update.. Ze zijn nu 9,5 weekjes en hebben inmiddels hun eerste enting gehad...
Nog 3,5 weekjes aftellen en dan is eindelijk de grote dag! Mag van mij nu wel snel voorbij vliegen hoor die weken...

(0) 9,5 weken (0).webp

(0) 9,5 weken (1).webp

(0) 9,5 weken (2).webp

(0) 9,5 weken (0).webp

(0) 9,5 weken (1).webp

(0) 9,5 weken (2).webp

(0) 9,5 weken (3).webp

11101259_10205509431113094_4011294442273692415_n.webp

11692528_10205509358991291_5357006318114999983_n.webp

Jee, wat een verhaal zo alles bij elkaar. Spijtig van de ragdoll :( maar wat leuk dat je nu twee broertjes krijgt! Ik heb ook twee broertjes (ragdoll) en die zijn zo close met elkaar. Hoop voor jou dat deze twee dat ook zullen zijn ;) Mooi om te zien. Ze zijn in elk geval prachtig! Succes nog met geduldig zijn :) Hoe is het trouwens nu met je hondje?

Dank je wel @MiLu :-)
De twee mannetjes kunnen het nu al erg goed vinden met elkaar en denk dat dit wel zo gaat blijven...
Ik heb hier ook broer en zus (staan op mijn profielfoto) en ik heb twee broertjes ook, nou ja halfbroertjes, ze schelen 3 weekjes maar hebben wel zelfde vader en hebben we bij de cattery tegelijk opgehaald en zijn dus ook samen opgegroeid en die twee zijn ook erg close met elkaar.. Vind dat toch altijd heel speciaal en heel leuk twee tegelijk.

Met hondje Camila gaat het gelukkig weer iets beter al is ze nog niet de oude. Ze kreeg verlammingsverschijnselen en ben toen meteen met haar naar Dr. Aharon gegaan, die doet orthomanuele therapie bij dieren en heb daar altijd veel goeds over gehoord.. Tijdens haar eerste behandeling zijn er 3 wervels goed gezet in haar rug en is haar nekwervel recht gezet.. Ze moest toen 2 weken rust houden en daarna op controle.. Dat was vorige week en toen is er nog 1 werven goed gezet. Ze heeft na de eerste behandeling geen verlammingsverschijnselen meer gehad dus dat is positief. Nu mag ze op haar eigen tempo alles weer doen behalve springen en we hebben een schema om het wandelen buiten op te bouwen. Ze gaat nu 6x per dag 5 minuten wandelen en dat moeten we dan afbouwen naar 4 keer per dag 10 tot 15 minuten. In Oktober gaat ze dan weer terug op controle mits de klachten niet verergeren en ook heeft ze nu ondersteunende voedingssupplementen voor haar gewrichten.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4