Wat is er Nieuw?

Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
We hebben gisterenavond de boodschappen gedaan voor de kerst, gelukkig was het ook niet echt druk, al die drukte vind ik maar niks dus daarom dat we het vaak in de avond doen en niet precies voor de kerst want dan sta je klem in de winkel haha! Blij dat we de boodschappen dus al in huis hebben, nog een paar kleine dingetjes maar die kan mijn lieverd na zijn werk wel even meenemen van de week :-)

En de kriebels zijn er al, nog maar 4 dagen aftellen en dan onze twee kittens ophalen, heb er echt enorm veel zin in en de dagen gaan nu wel lekker snel ineens :-D
 
Laat eens weten of het goed werkt.

Gisteren al de ramen beneden ermee gedaan.
Gaat pak vlugger en het produkt van karcher zelf is heel goed, heb geen strepen.
Juist een doek voor de rand en omkadering vd ramen meer moet je niet meer hebben.

Ben er heel content van.
 
Gisteren al de ramen beneden ermee gedaan.
Gaat pak vlugger en het produkt van karcher zelf is heel goed, heb geen strepen.
Juist een doek voor de rand en omkadering vd ramen meer moet je niet meer hebben.

Ben er heel content van.
Dank u wel voor de terugkoppeling.
Dit helpt om er hier misschien ook op over te stappen immers gemaakt dient de mens.
 
Ik raad je aan dan de versie WV 5 met aparte batterij en oplader te nemen. Die batterij laad je op via oplader, de WV 2 versie moet je fiche in steken in het toestel en die batterijen gaan minder lang mee.
 
2016.jpg
 
Zo hopelijk was dit de laatste storing, een aantal berichten zijn verdwenen en een paar nieuwe leden.
Er wordt nog gekeken of de gemiste data nog terug gezet kan worden.
Sorry voor het ongemak van de afgelopen tijd.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan