6 okt 2014 #221 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder De huismeester zei: Goedemorgen allemaal, Als ik zo naar buiten kijk dan is de zomer definitief voorbij, maar ik sta al te blazen in de tuin naar Mariska toe. Klik om te vergroten... Nou dan woon je toch aan de verkeerde kant van het land :D
De huismeester zei: Goedemorgen allemaal, Als ik zo naar buiten kijk dan is de zomer definitief voorbij, maar ik sta al te blazen in de tuin naar Mariska toe. Klik om te vergroten... Nou dan woon je toch aan de verkeerde kant van het land :D
6 okt 2014 #222 daytir Ik hou van katten Wij hebben geen regen hoor Edwin , wel heel bewolkt en grijs , maar we blazen genoeg :p
6 okt 2014 #224 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder daytir zei: Ik ga er vandoor , nog een hele fijne avond en tot morgen Klik om te vergroten... Slaap lekker en tot morgen
daytir zei: Ik ga er vandoor , nog een hele fijne avond en tot morgen Klik om te vergroten... Slaap lekker en tot morgen
7 okt 2014 #227 daytir Ik hou van katten Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne dag Vandaag regen en wind en mogelijk onweer erbij, dus echt herfstweer http://www.pspjemetonsmee.nl/images/smilies/he04.gif http://www.pspjemetonsmee.nl/images/smilies/he07.gif Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2020
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne dag Vandaag regen en wind en mogelijk onweer erbij, dus echt herfstweer http://www.pspjemetonsmee.nl/images/smilies/he04.gif http://www.pspjemetonsmee.nl/images/smilies/he07.gif
7 okt 2014 #228 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Goede morgen, hier schijnt het zonnetje heerlijk weer hier :dead
7 okt 2014 #230 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder daytir zei: Dan zullen we eens vlug gaan blazen Klik om te vergroten... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
7 okt 2014 #231 daytir Ik hou van katten Jaaaaaaaaaaaaaaaa, het komt er aan , zonnetje weg , regen en wind ,en onweer komt er ook , voor iedereen lekker gelijk :p
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, het komt er aan , zonnetje weg , regen en wind ,en onweer komt er ook , voor iedereen lekker gelijk :p
7 okt 2014 #232 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder daytir zei: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, het komt er aan , zonnetje weg , regen en wind ,en onweer komt er ook , voor iedereen lekker gelijk :p Klik om te vergroten... Hmmpffff aardig zijn tegen mij
daytir zei: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, het komt er aan , zonnetje weg , regen en wind ,en onweer komt er ook , voor iedereen lekker gelijk :p Klik om te vergroten... Hmmpffff aardig zijn tegen mij
7 okt 2014 #235 D De huismeester I am a Britse Langhaar daytir zei: Belgen zij ALTIJD aardig en BELEEFD :joyful: Klik om te vergroten...
7 okt 2014 #236 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder daytir zei: Belgen zij ALTIJD aardig en BELEEFD :joyful: Klik om te vergroten... Amai das tof he zunnu
daytir zei: Belgen zij ALTIJD aardig en BELEEFD :joyful: Klik om te vergroten... Amai das tof he zunnu
7 okt 2014 #239 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder daytir zei: Hier juist een onweer gehad met regen, bij jullie ook ? Klik om te vergroten... Hier gelukkig nog helemaal niks :)
daytir zei: Hier juist een onweer gehad met regen, bij jullie ook ? Klik om te vergroten... Hier gelukkig nog helemaal niks :)
7 okt 2014 #240 mariska31176 Beheerder Medewerker Beheerder Hier schijnt dan de zon en dan stormt het weer (regen, onweer, harde wind) en dan schijnt de zon en dan storm enzovoorts.
Hier schijnt dan de zon en dan stormt het weer (regen, onweer, harde wind) en dan schijnt de zon en dan storm enzovoorts.