Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SjEd vond vuurwerk nooit angstaanjagend.Poppy gaat echt geen kalmeringsmiddelen krijgen. Met het vuurwerk gaat ze in de kast liggen
Okay. Poppy is wel bang wanneer er een heleboel knallen achter elkaar komen. Van 1 knal schrikt ze al. Nee ze zoekt wanneer ze bang wordt een veilig plekje in de kleding kast.SjEd vond vuurwerk nooit angstaanjagend.
Vanaf kitten is hij er niet bang voor geweest.
Jaha. Er is ontzettend veel illegaal vuurwerk in omloop!!Die van mij krijgen wel een kalmeringsmiddel maar ze worden er absoluut niet suf van. Zylkene krijgen ze van, en dat vanaf 24 december tot en met 30 december 1 capsule en op 31 december wordt het 1,5 capsule voor 2 en de 3de krijgt er 2 en dan nog zijn ze niet suf. Wel veel rustiger als het echt los barst om middernacht en totaal niet in paniek, blijven gewoon liggen, af en toe kijken ze op naar mij, en zolang ik rustig blijf blijven hun dat ook.. Ondanks het vuurwerkverbod van vorig jaar was er toch ruim anderhalf uur vuurwerk te horen om middernacht en dat zal vandaag wel niet anders zijn. Het is al sinds begin oktober aan de gang elke avond, maar sinds deze week is het meer en meer aan het worden.
Zal wel weer handen en ogen kosten. Dat illegale vuurwerk is zwaar vuurwerk en gevaarlijk. Niet goed getest enzo. Ik hou mijn hart vast!!!Ik wens ook iedereen (mens en dier) een fijne jaarwisseling toe.

Knap gedaan hè

Zeker knap gedaan!!Knap gedaan hè![]()
GoedemorgenZeker knap gedaan!!
Mwa het moet maar we missen zijn aanwezigheid.Begint het al een beetje te wennen zo zonder SjEd?