Oei dat is heftig zeg, heel veel sterkte en hopelijk krijg je fijn nieuws.Ik heb het moeilijk gehad en Poppy is veel alleen geweest. Ik had/heb K. De 7e krijg ik de uitslag of de tumor weg is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oei dat is heftig zeg, heel veel sterkte en hopelijk krijg je fijn nieuws.Ik heb het moeilijk gehad en Poppy is veel alleen geweest. Ik had/heb K. De 7e krijg ik de uitslag of de tumor weg is![]()
Ik ben voor het uiterste gegaan: chemo én bestralingen. Ik hoop ook op goed nieuws. Ik wil Poppy overleven. Dus wil ik nog aardig wat jaartjes op dezeOei dat is heftig zeg, heel veel sterkte en hopelijk krijg je fijn nieuws.
Heftig zeg, heel veel sterkte en een heel goed herstel.Ik ben voor het uiterste gegaan: chemo én bestralingen. Ik hoop ook op goed nieuws. Ik wil Poppy overleven. Dus wil ik nog aardig wat jaartjes op dezerond blijven lopen.
Dank je welHeftig zeg, heel veel sterkte en een heel goed herstel.
Ohh als tekenaarster ben ik direct ermee geconfronteerd.Als je ziet wat je met AI kan maken.
Veel sterkte en een big hug !Ik heb het moeilijk gehad en Poppy is veel alleen geweest. Ik had/heb K. De 7e krijg ik de uitslag of de tumor weg is![]()
Mee eens, jullie werken ook hard voor je centen en er wordt veel gecopieerd in de muziek industrie was dat ook maar nu betaal je een deel als je muziek luistert, snap dat dit niet kan voor graphics artists maar zomaar iets Kopieer en daar gebruik van maken is een vorm van diefstal.Ohh als tekenaarster ben ik direct ermee geconfronteerd.
Kranten betalen geen photografen et/of graphisten/tekenaars meer om hun artikelen te illustreren bijvoorbeeld. Veel minder duur en geen gerommel met een echte persoon die vragen stelt of tijd nodig heeft... Misselijk.
En dan nog het feit dat die programmen de tekeningen schaamteloos overnemen die op internet staan. Af en toe vindt een artiest ineens een tekening die wel erg veel lijkt op wat hij creërt. Er is zelfs gebeurt dat de handtekening nog half leesbaar was !
Het is héél erg. De mensen beseffen niet wat er gebeurt.
Als artiesten niet meer betaald worden verdwijnen ze. Wij moeten ook leven.
O.
Zeer zeer juist.Mee eens, jullie werken ook hard voor je centen en er wordt veel gecopieerd in de muziek industrie was dat ook maar nu betaal je een deel als je muziek luistert, snap dat dit niet kan voor graphics artists maar zomaar iets Kopieer en daar gebruik van maken is een vorm van diefstal.
Hoi Odrade,Zeer zeer juist.
Maar als de computer beelden maakt "in de stijl van" is het heel moeilijk om dat te verbieden. Terwijl dit *$£%&*apparaat die beelden gewoon ergens opgepikt heeft en, inderdaad, heeft gestolen . De computer kan niets uitvinden, alleen kopiëren en combineren.
En zelfs in de muziekwereld is het moeilijk rechten te krijgen als iemand een sample van je steelt. Je moet het kunnen bewijzen EN advokaten betalen. Meestal is dat te duur en doe je niks.
Met name de artiesten die op een tablet tekenen wordt het heel moeilijk te bewijzen dat je iets zelf hebt gemaakt. Ik werk met papier, dus is geen probleem. Maar voor hen wel degelijk.
O.

Daarom is het zo belangrijk het erover te hebben.Hoi Odrade,
Wat een brutaliteit!!. Nooit zo over nagedacht.

Helemaal mee eens.Zeer zeer juist.
Maar als de computer beelden maakt "in de stijl van" is het heel moeilijk om dat te verbieden. Terwijl dit *$£%&*apparaat die beelden gewoon ergens opgepikt heeft en, inderdaad, heeft gestolen . De computer kan niets uitvinden, alleen kopiëren en combineren.
En zelfs in de muziekwereld is het moeilijk rechten te krijgen als iemand een sample van je steelt. Je moet het kunnen bewijzen EN advokaten betalen. Meestal is dat te duur en doe je niks.
Met name de artiesten die op een tablet tekenen wordt het heel moeilijk te bewijzen dat je iets zelf hebt gemaakt. Ik werk met papier, dus is geen probleem. Maar voor hen wel degelijk.
O.
Super goed nieuws, gefeliciteerd.Ik ben K vrij!!!
![]()
Ik word een oud wijf![]()
![]()

AWAAAAHHH !!!Ik ben K vrij!!!
![]()
Ik word een oud wijf![]()
![]()