Wat is er Nieuw?

Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Goedemorgen schoentjes gezet ?
Kon Poppy haar schoentje niet vinden. Of kan het dat ze geen schoentje heeft? :happy-cat-emoji:

Vandaag gaan ze boven mij een nieuwe keuken en badkamer plaatsen. Is heel naar voor Poppy. Het zal wel weer een oorverdovend boorgeluid geven. Eerst vlak naast en nu weer vlak boven bah. :super-angry-face-emoji: Ik blijf de eerste dagen maar zoveel mogelijk thuis bij Poppy.
 
Kon Poppy haar schoentje niet vinden. Of kan het dat ze geen schoentje heeft? :happy-cat-emoji:

Vandaag gaan ze boven mij een nieuwe keuken en badkamer plaatsen. Is heel naar voor Poppy. Het zal wel weer een oorverdovend boorgeluid geven. Eerst vlak naast en nu weer vlak boven bah. :super-angry-face-emoji: Ik blijf de eerste dagen maar zoveel mogelijk thuis bij Poppy.
Dat zal een herrie maken dan lijkt het net of het bij jou binnen is. Sterkte ermee.
 
Hoi Edwin,
Hoe is het?
Voor Poppy is het geen leuke week geweest. Ze was helemaal van slag. Ik had een ganzenveer voor haar meegenomen en daar heeft ze wel nog leuk mee kunnen spelen. Verder maar snoepjes aangeboden, Ze schrok zelfs van mij. nog wat met het touwtje gespeeld. Op 5 december zijn ze klaar.
 
Hoi Edwin,
Hoe is het?
Voor Poppy is het geen leuke week geweest. Ze was helemaal van slag. Ik had een ganzenveer voor haar meegenomen en daar heeft ze wel nog leuk mee kunnen spelen. Verder maar snoepjes aangeboden, Ze schrok zelfs van mij. nog wat met het touwtje gespeeld. Op 5 december zijn ze klaar.
Hoi Marianne, gaat hier goed heel erg druk op diverse manieren.
Heb je de hele dag herrie van de verbouwing?
Veren vinden ze vaak leuk en zeker als jij deze uit de natuur hebt.
 
Hoi Marianne, gaat hier goed heel erg druk op diverse manieren.
Heb je de hele dag herrie van de verbouwing?
Veren vinden ze vaak leuk en zeker als jij deze uit de natuur hebt.
Het is gelukkig niet de hele dag, behalve de eerste dag. Ja, Martha kwam met die veer en die had ze zelf gevonden toen ze veren aan het zoeken was voor een workshop droomvangers maken. Die workshop is er niet meer, maar de veren wel. Ze heeft er wel 2 dagen mee gespeeld
 
Het is gelukkig niet de hele dag, behalve de eerste dag. Ja, Martha kwam met die veer en die had ze zelf gevonden toen ze veren aan het zoeken was voor een workshop droomvangers maken. Die workshop is er niet meer, maar de veren wel. Ze heeft er wel 2 dagen mee gespeeld
Leuk hoor zo wordt er toch nog wat mee gedaan en wie weet slaapt poppy er wel beter van
 
Maar Poppy slaapt wel goed. Ze slaapt naast m'n kussen, die ligt in het midden van mijn bed. Het is grappig als ik me omdraai dan gaat ze aan de andere kant liggen
 
Het programma wat dit mogelijk maakt is helemaal opnieuw gemaakt vandaar dat het even duurde.
Ik zal ook nog wat emoticons verwijderen, deze hele serie
1606654105629.png
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan