Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Echt wel,maar alles eerst in dozen steken,ben ik een beetje beu aan 't worden........
 
Sevves op jacht naar schoenen en kleren om naar den trouw te gaan van de oudste zoon van mijn zus.
Die trouwt op 15 mei, mooie reden om ons nog eens in het nieuw te steken.
Smakelijk voor iedereen.
 
Sevves op jacht naar schoenen en kleren om naar den trouw te gaan van de oudste zoon van mijn zus.
Die trouwt op 15 mei, mooie reden om ons nog eens in het nieuw te steken.
Smakelijk voor iedereen.


Gefeliciteerd.
Leuk vooruitzicht.
 
Vaatwas geleegd,twee wassen gedaan,vier dozen met kandelaars,theelichthouders,kattenbeeldjes enzzzz gevuld......Nog een 30 tal te gaan denk ik :-(((.
 
Zo net terug van een klein rondje los fietsen, het ziet er heerlijk uit maar het is fris.
Koffie tijd!
 
En vooral niet vergeten van zaterdag op zondag gaat het zomeruur weer in. Joepie lekker langer licht.
zomertijd.webp
 
Bah,verandering van uur...........(Heb ik mega- veel last van).

Neen hoor Edwin,ik doe niet alles alleen,de poezen helpen mee.......
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan