Ivory Feliz
Helemaal gek van katten
Ik heb even een vraagje... Kyara is vandaag 60 daagjes zwanger, het duurt dus niet lang meer of de kittens zullen komen.
Nu vraag ik me alleen af of jullie (de fokkers onder ons) een beetje vacht wegknippen zodat de kittens de tepels goed kunnen vinden?
En daarnaast vraag ik me af of jullie controleren of de poes melk geeft, en zo ja, hoe controleren jullie dat?
Alvast bedankt!
Nu vraag ik me alleen af of jullie (de fokkers onder ons) een beetje vacht wegknippen zodat de kittens de tepels goed kunnen vinden?
En daarnaast vraag ik me af of jullie controleren of de poes melk geeft, en zo ja, hoe controleren jullie dat?
Alvast bedankt!