Voorstelrondje

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Laeda

Kat
Maar eens even voorstellen. Ik ben Inge, woon in Drenthe en heb thuis gezelschap van 5 katten. Twee "echte" Maine Coons, een driekwart Maine Coon, een kruising Ragdoll/American Curl en een HTK. Daarnaast heb ik ook een grote Duitse dog en een hamster Hannie. Ook rij ik graag op mijn IJslandse paarden, maar die heb ik gelukkig niet in huis :LOL:.
De Maine Coon is toch wel mijn grote liefde, mijn eerste coon Laeda is helaas op jonge leeftijd gestorven aan een zeer zeldzame ziekte. Maar door haar is wel de liefde voor dit ras nog groter geworden, en het plan is om, zodra ik een goeie dekkater heb gevonden, een kleinschalige cattery te starten. Van huis uit ben ik paraveterinair en nu in (de laatste fase van de) opleiding voor gedragstherapeut kat én paard.
Ik hoop via dit forum leuke contacten op te doen binnen de kattenwereld, en vind het ook erg leuk om alle rassen bij elkaar te zien. Ooit zou ik ook nog eens een siamees erbij willen, die vind ik qua karakter geweldig. Maar dat is toekomstmuziek, eerst maar eens starten met de cattery!

Hallo @Laeda ,

Welkom op het forum en fijn dat je er bent:)
Er is veel ervaring op het forum aanwezig.
Er is een media onderwerp waar je een eigen fotoalbum kan maken.
Zijn er vragen stel ze gerust, heb je ideeën dan zijn ze altijd welkom.

Voel je thuis en heel veel plezier.

Laatst bewerkt:
Welkom Inge en gezelschap op ons forum :D

Leuk dat je lid geworden bent.
Heel veel plezier hier op ons forum.
Mocht je vragen hebben voel je vrij om ze te stellen.
Voel je ook vrij om nieuwe topics te starten :)

Groetjes,

Mariska

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2