Wat is er Nieuw?

Nieuw uit zwitserland

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Odrade

Kompleet gek van katten
Dag iedereen,

Ik woon met mijn man, hond en 2 katten in Zwitserland, in het midden van velden en bos.
Onze katten kunnen vrij rondlopen. Sinds 2 weken hebben we een kattendeur geinstalleerd.

Charlie (gesteriliseerde kater, 10 jaar, van het asiel) gebruikt hem nu quasi systematisch.
PhotoCharlieMajeste_zpsl8kg9n6u.jpg


Maar Seccotine (gesteriliseerde poes, 7 jaar), zeurt voor het raam om binnen en buiten gelaten te worden. We hebben trouwens net ontdekt dat ze stiekem de kattendeur best gebruikt. Typisch.
PhotoSeccotineSurPeauMouton_zps6jx4whsp.jpg


Verder teken ik veel, meestal dieren, maar werk parttime voor de financiën.
Ik heb vorig jaar een stripalbum in het frans uitgegeven dat nu in het nederlands vertaald is. Daar zal ik in de juiste rubriek nog over praten.

Leuk, deze nederlandstalige forum. Dieren veranderen niet over de grens, misschien kan ik hier en daar adviseren of leren ?

O.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag iedereen,

Ik woon met mijn man, hond en 2 katten in Zwitserland, in het midden van velden en bos.
Onze katten kunnen vrij rondlopen. Sinds 2 weken hebben we een kattendeur geinstalleerd.

Charlie (gesteriliseerde kater, 10 jaar, van het asiel) gebruikt hem nu quasi systematisch.
PhotoCharlieMajeste_zpsl8kg9n6u.jpg


Maar Seccotine (gesteriliseerde poes, 7 jaar), zeurt voor het raam om binnen en buiten gelaten te worden. We hebben trouwens net ontdekt dat ze stiekem de kattendeur best gebruikt. Typisch.
PhotoSeccotineSurPeauMouton_zps6jx4whsp.jpg


Verder teken ik veel, meestal dieren, maar werk parttime voor de financiën.
Ik heb vorig jaar een stripalbum in het frans uitgegeven dat nu in het nederlands vertaald is. Daar zal ik in de juiste rubriek nog over praten.

Leuk, deze nederlandstalige forum. Dieren veranderen niet over de grens, misschien kan ik hier en daar adviseren of leren ?

O.
Welkom op ons forum, leuk dat je ons helemaal vanuit Zwitserland hebt gevonden.
Wat een mooie foto's van je katten. Natuurlijk zijn foto's van de hond ook welkom.
Zijn er vragen stel ze gerust en heb je een leuk idee laat het maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op ons forum.
Mooie katten heb je.
En ja het typisch voor katten om toch te "zeuren" om binnen of buiten gelaten te worden.
 
Okidoki !
Dit is Héra, 4 jaar, ze komt uit een asiel in Hongarije.
PhotoHeacutera_zpsjzbe91pk.jpg

PhotoHeacutera1_zpst8grgfvv.jpg


Ze was heel mager en 6 maanden oud toen we haar konden hebben. Ze heeft problemen aan haar achterpoten ("springende" knieschijven), maar ze is zooooooooooo lief ! Operatie is niet gelukt, dus heeft ze regelmatig osteopathie.

O.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Okidoki !
Dit is Héra, 4 jaar, ze komt uit een asiel in Hongarije.
PhotoHeacutera_zpsjzbe91pk.jpg

PhotoHeacutera1_zpst8grgfvv.jpg


Ze was heel mager en 6 maanden oud toen we haar konden hebben. Ze heeft problemen aan haar achterpoten ("springende" knieschijven), maar ze is zooooooooooo lief ! Operatie is niet gelukt, dus heeft ze regelmatig osteopathie.

O.
Wat een lief koppie staat erop. Fijn dat jullie haar in huis genomen hebben.
 
Laatst bewerkt:
t'Is een schat !

Ze is al 2 keer met mijn man een maand gaan wandelen in Frankrijk. Hij heeft een dagboek (in het frans) bijgehouden Hier.

O.
 
t'Is een schat !

Ze is al 2 keer met mijn man een maand gaan wandelen in Frankrijk. Hij heeft een dagboek (in het frans) bijgehouden Hier.

O.
Mooie foto's, is dat ook een hobby?
Leuke foto waar ze gewassen wordt.
Helaas kan ik geen Frans, wist je dat we ook een blog functie hebben op ons forum.
nieuw.png
 
Yep, van mijn man.
Hij wandelt veel, altijd met zijn photoapparaat. En omdat we midden in nowhere wonen, is het vaak van dieren of natuur.
MaisonForelFev2010.jpg


Ons huis.

O.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, van mijn man.
Hij wandelt veel, altijd met zijn photoapparaat. En omdat we midden in nowhere wonen, is het vaak van dieren of natuur.
MaisonForelFev2010.jpg


Ons huis.

O.
Wow, dit is mooi.
Lijkt wel een kerstkaart.
Ben helemaal niet jaloers .....

Hoe koud is het
 
Laatst bewerkt:
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan