Wat is er Nieuw?

Blackscorpion

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
BlackScorpion

BlackScorpion

Actieve kat

Hoi iedereen,

Mijn nickname is BlackScorpion en misschien ben ik door sommigen hier al gekend. Ik zit ook op het forum Kattensite (KS) en hoorde dat hier nog van die leden hier zaten. Dus kom ik hier ook eens piepen. Mijn echte naam is Evy, ik ben op dit moment 36 en ik ben het trotse personeel van een Sphynx kat genaamd Sierra. Zij is geboren op 03/11/2005, gesteriliseerd en verwend. Ze slaapt mee in bed en krijgt voeding wanneer ze wil (wegens een maagprobleem kunnen we niet gewoon brokken neerzetten).

Ik hou van alle soorten dieren (behalve de creepy crawlers) en we krijgen ook regelmatig bezoek van 2 zwarte katjes (Tinkerbel en Bavetje) uit de buurt (van andere eigenaars). Vroeger was er een 3e katje (kater) dat ons soms bezocht, deze was een zwerver. Maar die hebben we in 2016 moeten vangen en laten inslapen wegens vergevorderde leucose (veel tumoren).

Wie meer wil weten, just ask :).

Sierra - 20080621-001.JPG

Groetjes,
Blacky

Cloe91

Cloe91

Kat

Hoi iedereen,

Mijn nickname is BlackScorpion en misschien ben ik door sommigen hier al gekend. Ik zit ook op het forum Kattensite (KS) en hoorde dat hier nog van die leden hier zaten. Dus kom ik hier ook eens piepen. Mijn echte naam is Evy, ik ben op dit moment 36 en ik ben het trotse personeel van een Sphynx kat genaamd Sierra. Zij is geboren op 03/11/2005, gesteriliseerd en verwend. Ze slaapt mee in bed en krijgt voeding wanneer ze wil (wegens een maagprobleem kunnen we niet gewoon brokken neerzetten).

Ik hou van alle soorten dieren (behalve de creepy crawlers) en we krijgen ook regelmatig bezoek van 2 zwarte katjes (Tinkerbel en Bavetje) uit de buurt (van andere eigenaars). Vroeger was er een 3e katje (kater) dat ons soms bezocht, deze was een zwerver. Maar die hebben we in 2016 moeten vangen en laten inslapen wegens vergevorderde leucose (veel tumoren).

Wie meer wil weten, just ask :).

Bekijk bijlage 7043

Groetjes,
Blacky
Hallo blacky
We kennen elkaar al van KS, ik kom hier ook eens een kijkje nemen.
blij je hier terug te kunnen ontmoeten en de verhalen van jou poezen mee te volgen

CharlotteValerie

CharlotteValerie

Blogger
Blog Moderator

Hoi, leuk dat je je hier ook hebt aangemeld. hoe meer zielen, hoe meer vreugd/

wauw een Sphynx, een droom die ik ooit hoop te verwezelijke zeg

Julie'ke

Julie'ke

Actieve kat

Hey Blackscorpion.Ik ben Doris van de kattensite.

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Hallo ook namens mij hartelijk welkom op ons forum, het zal wel ff wennen zijn het forum is toch net wat anders dan je gewend bent.
Hopelijk lukt het allemaal, zijn er vragen stel ze gerust.

S

Seabje

Kat

Hallo, dikke knuffels aan Sierra, ik heb haar gemist. (enne, u ook heb ik ook gemist hé, BS!).

Bovenaan Onderaan