Ziektes Nier problemen

Discussie in 'Gezondheid, Ziektes etc' gestart door Edwin, 20 sep 2014.

1. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

Fijn dat het helpt, ben ook altijd content geweest van de chinese kruiden. Je ziet ook vaak als ze nier problemen hebben dat ze tand of tandvlees problemen hebben. Ik heb hier ook nier katje en ondertss zijn al haar tanden getrokken en heeft ze nog de vier hoektanden om de mond te behouden. Met haar gaat het niet zo goed, haar nieren zijn al helemaal verkleind en ze eet heel slecht denk dat het haar laatste maanden zullen zijn

2. Tikoes

Tikoes Kitten

Vorige week met Dopey naar de dierenarts geweest. Hij werd passief, at minder en viel af. Ik dacht natuurlijk meteen aan zijn nieren. Bloedonderzoek laten doen: nieren waren stabiel. Zijn tandvlees was iets roder. Geen verhoging. Ze dacht aan een griepje. Hij heeft een spuitje gehad om zijn eetlust op te wekken, voor 5 dagen pilletjes (Cerenia) tegen misselijkheid. En voor 1 week Metacam om zijn tandvlees te ondersteunen. Hij is weer de oude en zo dadelijk de da mailen (was haar vraag). Ook heb ik de huisdierendokter gemaild over de Gingivit. Hij krijgt nu 2 x daags 1 tablet, of dit verhoogd mag worden.

3. Catherine

Zal wel even schrikken geweest zijn en natuurlijk kan men niet genoeg uitkijken als ze nier problemen hebben. Dat tandvlees probleem komt ook door de nieren hebben het hier met lucy meegemaakt. Gelukkig niks ernstig en duim dat hij nog vele jaren mee kan

4. Lut56

Lut56 Kitten

In mei 2016 schreef ik hier dat onze Maya nierfalen had.
    Dankzij onze goeie zorgen hebben we nog 2 jaar aan haar leventje kunnen toevoegen.
    Maar vorige week is ze overleden. Ze is eerst steeds minder gaan eten, tot ze helemaal niks meer wou... .
    Toen ze daarbovenop ook niet meer dronk, is haar toestand pijlsnel achteruit gegaan..
    Vorige week vrijdag hebben haar laten gaan, ze kon niet meer..... .
    Het is hartverscheurend om die keuze te moeten maken, vooral ook omdat nog geen 2 maanden geleden ook Zazou (de poes op mijn avatar) ingeslapen....

Dit is onze lapjeskat Maya

5. Catherine

Maya heeft zo pracht leven bij je gehad Lutje, ik ken je persoonlijk en je hart is zo groot voor je zorgen kindjes.
    Ik weet maar al te goed wat je doormaakt onlangs ook mijn lucy aan nierfalen laten inslapen het is een hartverscheurende beslissing want uiteindelijk beslissen wij over ander zijn leven. Maar je zag ook wel dat het genoeg was en zo niet verder kon. Het siert je voor deze beslissing. Ze mag nu samen met Zazou genieten aan de overkant zonder pijn. En ze zal voor altijd in je hart zitten. xxx

6. Lut56

Lut56 Kitten

Bedankt voor je lieve woorden Cathje! Je had het niet beter kunnen zeggen:BC14!

7. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

kaart afscheid.png

Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.