Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Anja M.

Kompleet gek van katten
Hier een paar foto's van Ayunda en Zoeï.
IMG_3715k.jpg IMG_4424k.jpg IMG_4452k.jpg IMG_2905k.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Ellen ze was erg mooi en een schat van een meid, helaas hebben we haar moeten laten gaan twee weken geleden door ziekte.
 
Ja Ellen ze was erg mooi en een schat van een meid, helaas hebben we haar moeten laten gaan twee weken geleden door ziekte.
Och wat triest...en het is nog heel erg vers dus. Wat zal het leeg zijn zonder haar...Was ze al op leeftijd of was het iets anders?
 
14 maanden pas! Zo'n aangeboren aandoening met drie letters? Vaag herinner ik me iets waar de Ragdoll om bekend staat en dat met nierfalen gepaard gaat en war de ouders dan op getest moeten zijn. We zijn er allemaal bang voor denk ik. Maar toch reken je daar denk ik niet meer op als ze al een jaar oud zijn. Wat vreselijk. Is de andere poes niet van streek nu?
 
14 maanden pas! Zo'n aangeboren aandoening met drie letters? Vaag herinner ik me iets waar de Ragdoll om bekend staat en dat met nierfalen gepaard gaat en war de ouders dan op getest moeten zijn. We zijn er allemaal bang voor denk ik. Maar toch reken je daar denk ik niet meer op als ze al een jaar oud zijn. Wat vreselijk. Is de andere poes niet van streek nu?

We hebben haar bij haar gelaten toen ze overleden was zodat ze kon zien dat ze dood is.
Ze begint nu weer te spelen sinds twee dagen, maar ze is wel stilletjes geweest.
Ik heb het idee dat ze weer wat vrolijker is de afgelopen twee dagen.
We hebben haar een aantal nachten bij ons op de slaapkamer laten slapen, maar nu gaat ze weer af en toe beneden en dat gaat goed.
Hoe ze zich echt voelt weet je nooit zeker, maar mijn gevoel zegt dat het nu wel weer gaat.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan