MayaBlue
Ik hou van katten
Kattenbakmat XXL en deze hebben we ook Kattenbakmat Soft Touch Track Mat
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees net dat de tuincentra van Pelckmans (in Rijkevorsel, Lommel en Turnhout) dit van 19 t/m 31 maart aanbieden voor 8,95€ ipv 12,50€, dat is een koopje!Wij gebruiken Flamingo cat litter babypowder
Het is een zeer zuinige klontvormende fijne kattenbakvulling bestaande uit bentoniet (natuurlijke klei). Babypoeder (op basis van talk) wordt toegevoegd om de omgevingsgeur aangenamer te maken.
Flamingo Cat Litter met babypoeder heeft een absorptievermogen van 350% en is stofvrij.
Het is verkrijgbaar in zakken van 15 kg.
Wij betalen € 12,36.
ik heb beide matjes ondertussen aangeschaft, en er zijn best wel korreltjes die de matjes opvangen, maar ik heb ook de indruk dat de katten er soms overheen springen,want rondom de matjes liggen er nog best wat korreltjes. helemaal weg zijn ze dus niet.Bij de volgende bestelling zal ik ook eens zoiets toevoegen. Al staan de bakken bij ons zó verdekt dat ik er echt aan moet denken om ze te verschonen, maar het is wel veel deftiger met van die matjes, denk ik.
Komt heel bekend voor bij ons is het precies hetzelfde :-)ik heb beide matjes ondertussen aangeschaft, en er zijn best wel korreltjes die de matjes opvangen, maar ik heb ook de indruk dat de katten er soms overheen springen,want rondom de matjes liggen er nog best wat korreltjes. helemaal weg zijn ze dus niet.
Haha hier net zo...ik heb beide matjes ondertussen aangeschaft, en er zijn best wel korreltjes die de matjes opvangen, maar ik heb ook de indruk dat de katten er soms overheen springen,want rondom de matjes liggen er nog best wat korreltjes. helemaal weg zijn ze dus niet.
Lissy welke variant?Ik heb Golden grey 15 kg voor maar 9 euro .
Ik ben ook heel tevreden met de golden grey! De katten ruiken nu de hele dag heerlijk naar babypoeder en de grit zelf bevalt ook erg goed (14kg voor 12,49).
De cat & clean vanille bevalt ook erg goed (15kg voor 11,99), alleen is de vanille geur niet erg sterk. Het voordeel van de c & c is dat het een mooie grote zak is en wat goedkoper dan de Golden grey...
Ik ben ook heel tevreden met de golden grey! De katten ruiken nu de hele dag heerlijk naar babypoeder en de grit zelf bevalt ook erg goed (14kg voor 12,49).
De cat & clean vanille bevalt ook erg goed (15kg voor 11,99), alleen is de vanille geur niet erg sterk. Het voordeel van de c & c is dat het een mooie grote zak is en wat goedkoper dan de Golden grey...
Er is wel wat uitloop omdat het hele fijne grit is, maar het beperkt zich tot voor de bak. Ik heb voor de bak een uitloop matje liggen, maar er ligt nog wel altijd wat omheen. Denk dat dit per kat ook wel veel verschil maakt.. ;)Is er ook veel uitloop van het grit ?? Ligt er alleen een beetje net bij de kattenbak of is het door het hele huis ??
Blijft het aan hun pootjes plakken of juist helemaal niet ??
Er is wel wat uitloop omdat het hele fijne grit is, maar het beperkt zich tot voor de bak. Ik heb voor de bak een uitloop matje liggen, maar er ligt nog wel altijd wat omheen. Denk dat dit per kat ook wel veel verschil maakt.. ;)
De katten ruiken nu heerlijk naar babypoeder (met de golden grey) als ze je komen knuffelen, dus dat beetje uitloop neem ik op de koop toe!
Het klonterd ook super goed en blijft niet aan de bodem plakken, dit geldt voor beide soorten.
Haha dat herken ik wel! Ik heb ook een kattenbak op de overloop staan en daar ligt ook weleens grit voor, als ik dan s'ochtends of s'nachts op sta en er langs ga op blote voeten... Auwww :woot: Dit kleine grit doet gelukkig al minder zeer aan je voeten dan het grove grit, dat scheelt ook wel weer!Dat klinkt heel goed zelfs :D
Ik heb nu nog altijd cat's best omdat de minste stof geeft maar de uitloop is erorm, omdat het aan hun pootjes blijft plakken en dat verliezen ze door heel het his heen, met als gevolg dat ik er op loop en daar heb ik nu een hekel aan, in het begin viel het wel mee. Maar nu :wtf: , zeker nu de lente en zomer er aan komen loop ik graag op blote voeten maar als ik dan op dat grit stap is het toch pijnlijk aan mijn voetzolen (ik weet het ze zijn erg gevoelig).
Ik zal dus eens naar zooplus en daar rond snuffelen naar dit grit![]()