Wat is er Nieuw?

Flamingo cat litter babypowder

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
ok goede tip van het mengen. ikzelf vind de bplucht denk ik niet erg maar de vraag is hoe de kat het gaat vinden. fijn te horen dat de uitloop met GG meevalt.
 
Verder info, het klontert wel maar het valt ook gemakkelijk uit een waardoor je meer grit moet weg halen wil je de hele plas eruit hebben.
Bij de ontlasting als het vast is is het ok, dit is dan gemakkelijk eruit te scheppen. Bij diarree is het een heel ander verhaal, hoe dunne hoe lastiger. Het valt makkelijk uit elkaar met grit en al.
Het lijkt goedkoper dan Cat's Best maar uit eindelijk ben je meer grit kwijt wil je het gewoon goed schoon hebben. Bij Cat's Best was zelfs de diarree goed weg te scheppen zonder al te veel verlies van grit. Cat's Best klontert ook beter dan GG, maar dit zijn mijn ervaringen met beide kattengrit.

Dus ik zit er over na te denken om toch weer terug te gaan naar Cat's Best. Dan neem ik de uitloop voor lief, het is goed bij elkaar te vegen met een bezem of met de hand uit je bed om het dan snel even op te zuigen met een handzuigertje.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan