Wat is er Nieuw?

Favoriete snacks

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
SjEd lust deze snacks/snoepjes het liefst.
Rund is echt zijn smaak iets anders hoeft hij niet.
74874.jpg
cat-liquid-snack.jpg
zoobox.de-vitakraft-katzensnack-cat-liquid-snack-rind-6x15g-31.jpg
 
Hier lusten ze het liefst de sticks zowel de vaste als de vloeibare van de aldi.
Snoepjes van whiskas en catisfaction hebben ze ook graag.
 
Mijn kat eet echt alles wat los en vast zit. Maar hij moet niks hebben van die liquidsticks. Daar trekt ie letterlijk zijn neus bij op.
 
Mijn kat eet echt alles wat los en vast zit. Maar hij moet niks hebben van die liquidsticks. Daar trekt ie letterlijk zijn neus bij op.
Hier is het eigenlijk net andersom SjEd is heel kies keurig.
Laatst hadden wij een doosje met liquidsticks waar hij ook zijn neus wegdraaide het was de gewoonlijke smaak en zeker tot 2016 houdbaar maar hij moest er niks van hebben, nieuwe doos opgemaakt en deze lusten hij wel.
Wij vermoede dat er toch iets niet goed genoeg geweest is.
 
Als het slecht of verdorven is zullen ze het niet eten zo slim zijn ze wel.
Heb er hier ook in de groep hoor die niet alles eten en andere die de klinken van de kast zouden snoepen bij wijze. :LOL:
 
Bones en Dax lusten alle soorten snoep wel, bij wijze van kunnen je heren daarvoor wakker maken hahaha.

Maar Saphira, is een echte Diva, ze lust haast geen snoep, maar ja als ik de jongens verwen wil ik haar ook kunnen verwennen.
Ik heb dus geëxperimenteerd met verschillende soorten snoep en ze lust er een paar en ik zorg dus dat ik die in huis heb.
Ze lust Cosma Snackies , dat zijn gevriesdroogde snacks (eend, kip, tonijn en rund) dus 100% vlees.
Daarnaast lust ze ook Whiskas Crunch.
En sinds kort bij zooplus te koop en geprobeerd bij mijn Diva en goedgekeurd Tigeria Sticklettis (eend, kip en tonijn), het fijne van deze snack is dat alleen zij de maar lust :happy:
 
Hier ook Licksticks en de Catisfactions maar ook chicken strips van Proline Petfood. Zodra ik het zakje pak, zitten ze er met hun neus boven op!
 
Vitakraft is niet om aan te slepen. Eerst lagen ze onder in de kast, maar Puk trakteerde zich zelf opgeven moment met iets lekkers. Dat was toch niet helemaal de bedoeling!
 
Vitakraft is niet om aan te slepen. Eerst lagen ze onder in de kast, maar Puk trakteerde zich zelf opgeven moment met iets lekkers. Dat was toch niet helemaal de bedoeling!
Hahahahaha hoezo is Puk een snoepkont:ROFLMAO:
 
Vitakraft is niet om aan te slepen. Eerst lagen ze onder in de kast, maar Puk trakteerde zich zelf opgeven moment met iets lekkers. Dat was toch niet helemaal de bedoeling!
Hahahaha, slimme kat!
 
Hier echt wel de Cattessy sticks ,daar geven ze zelfs pootjes voor.
 
Ja hoor echt wek zowel links als rechts :)).

Ik leer de nieuwe kittens dat ook altijd aan.
 
Whiskas anti haarbal vinden ze heerlijk! Op zaterdag krijgen ze zalm, doen ze een moord voor :)) Verder Gourmet met eend en kalkoen alstublieft ;)
 
Whiskas anti haarbal vinden ze heerlijk! Op zaterdag krijgen ze zalm, doen ze een moord voor :)) Verder Gourmet met eend en kalkoen alstublieft ;)
Wat een verwennerij, wat kunnen ze toch heerlijk smullen.
Hier zit er vrijdagavond al een braaf te wachten op zijn snack.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan