Wat is er Nieuw?

Dit is mijn hobby/passie

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Je hebt een heel mooie fiets, mss die koersen die terug oppakken, maar het moet niet simpel zijn die trainingen en vooral dan met ons regenweer.
Mijne buur rijdt mee in een club elk weekend en jaarlijks gaan die in Frankrijk een week speciale fietstochten maken.

Over je andere hobby kan ik ook niks zeggen moet wel heel fijn zijn ale denk ik toch als het u passie is. Ik zelf ken er niks van en gebruik zelfs mijne smarthphone maar zelden om mee op internet te surfen.
Heb liever mijn pc dan dat kleine ding.
 
Je hebt een heel mooie fiets, mss die koersen die terug oppakken, maar het moet niet simpel zijn die trainingen en vooral dan met ons regenweer.
Mijne buur rijdt mee in een club elk weekend en jaarlijks gaan die in Frankrijk een week speciale fietstochten maken.

Over je andere hobby kan ik ook niks zeggen moet wel heel fijn zijn ale denk ik toch als het u passie is. Ik zelf ken er niks van en gebruik zelfs mijne smarthphone maar zelden om mee op internet te surfen.
Heb liever mijn pc dan dat kleine ding.
Dank je wel, terug koersen dat komt er niet meer van, trainingen gaan bij wielrenners altijd door regen of vorst noem maar op we gaan erdoorheen.
Maar het is mooi geweest, ik train nog wel maar wedstrijden rijden heb inderdaad tijd niet meer voor.
En wat betreft de smartphones de software is zo goed dat de 2 internationale site ook gestopt zijn waar ik administrator was.

Nu is er een andere hobby bij gekomen, ons eigen forum :-)
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan