Je hebt een heel mooie fiets, mss die koersen die terug oppakken, maar het moet niet simpel zijn die trainingen en vooral dan met ons regenweer.
Mijne buur rijdt mee in een club elk weekend en jaarlijks gaan die in Frankrijk een week speciale fietstochten maken.
Over je andere hobby kan ik ook niks zeggen moet wel heel fijn zijn ale denk ik toch als het u passie is. Ik zelf ken er niks van en gebruik zelfs mijne smarthphone maar zelden om mee op internet te surfen.
Heb liever mijn pc dan dat kleine ding.