Dit is mijn hobby/passie

• Onderwerp-starter Onderwerp-starter Edwin
  • Startdatum Startdatum

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Een paar foto's van mijn hobby.
Ik heb 20 jaar wielerwedstrijden gereden.
P1010331.jpg img2607.jpg ikke01.jpg IMG_2672.jpg Screenshots_2014-08-13-23-05-22.png

Laatst bewerkt:
Maar je rijd geen wedstrijden meer Edwin ?
Op dit moment niet, maar voor het seizoen 2015 misschien wel weer.
Dit jaar niet veel tijd gehad om te trainen je moet denken aan 8000km per jaar als je wedstijden wil rijden.
In mijn top jaren reed in 12000km in 1 jaar.

Men wordt ieder jaar een jaartje ouder hé Edwin , zie ik ook bij de ronde van Spanje dat sommigen niet echt meer mee kunnen. :whistle:

Mijn hobby deel 2

Mijn andere hobby is Android.
Android is het besturingssysteem van smartphones.

Mijn eerste smartphone was een Samsung Galaxy s1 al gauw was ik geïnteresseerd in custom firmware (aangepaste software) de vooruitstrevende Zwitserse ontwikkelaar Joël richten een internationaal forum op speciaal voor de s1 en schreef een compleet nieuwe firmware.
Geïnteresseerd als ik was ben ik mee gaan inlezen en al snel draaide deze aangepaste software op mij toestel.
Een paar maanden later was ik staff member en maakte ik de boot animatie voor dit toestel.
Wel gaaf al jou boot animatie op 1000de telefoons draait :)
Een boot animatie is het korte animatie die je ziet als de telefoon opstart.

logo (2).webp

Darkyrom stopt..... Achter de schermen ben ik met een collega uit Ierland begonnen met denken hoe nu verder.
1 april nee het is geen grap zijn we live gegaan met een compleet nieuw forum met nieuwe software voor de Samsung S serie.
DeltaROM is de naam.
Ook hier heb ik boot animaties gemaakt en wat logo gemaakt
DeltaROM is nog steeds online.
logox.webp

DeltaRom_facebook.webp DeltaRom_twitter.webp DeltaRom_you_tube.webp DeltaRom_mail.webp

Laatst bewerkt:
Leuk gedaan Edwin die logo's , alleen snap ik hier helemaal niets van , dus ik hou het maar bij mijn psp :LOL:(y)

Leuk gedaan Edwin die logo's , alleen snap ik hier helemaal niets van , dus ik hou het maar bij mijn psp :LOL:(y)
Ik heb nog even wat opgezocht, er staat een filmpje op youtube over de boot animatie, je ziet de animatie op 4:40 staan zo hoef je niet de hele video te bekijken.

Nog eentje :
Animatie is te zien op 3 minuut 48

Haha ik ben ook altijd met custom roms aan het klooien, voornamelijk om die voorgeïnstalleerde zooi van Samsung af te halen.
Heb zelf diverse kloons van Samsung uit China, en soms is het rotzooi, maar heb nu een s5 die alleen qua opslag tegenvalt 6 gb, snelheid en scherm kwaliteit is gelijk het origineel.

Haha ik ben ook altijd met custom roms aan het klooien, voornamelijk om die voorgeïnstalleerde zooi van Samsung af te halen.
Heb zelf diverse kloons van Samsung uit China, en soms is het rotzooi, maar heb nu een s5 die alleen qua opslag tegenvalt 6 gb, snelheid en scherm kwaliteit is gelijk het origineel.
Kijk dat is leuk om te lezen.
Ken je de twee bovengenoemde ROMs?

Ik heb ze wel eens gezien. Ik zit zelf voornamelijk op xda-developer.com.
Huidige telefoon is standaard btw, zodra je root, kun je geen ziggo tv meer kijken en ik kijk altijd de pitlane channel erop tijdens f1 races.

Ik heb ze wel eens gezien. Ik zit zelf voornamelijk op xda-developer.com.
Huidige telefoon is standaard btw, zodra je root, kun je geen ziggo tv meer kijken en ik kijk altijd de pitlane channel erop tijdens f1 races.
Wie custom ROMs zegt, zegt ook gelijk xda.
Ik heb nu een s4 stock en wacht de s6 af.
Waarschijnlijk komt het omdat de custom rom niet nederlands is.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4