Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De laatste wedstrijd heb ik 2 jaar geleden gereden.En mee gestopt Edwin ?
Of geen tijd meer ?
Op dit moment niet, maar voor het seizoen 2015 misschien wel weer.Maar je rijd geen wedstrijden meer Edwin ?
Dat jaartje speelt ook mee hahhhahahaMen wordt ieder jaar een jaartje ouder hé Edwin , zie ik ook bij de ronde van Spanje dat sommigen niet echt meer mee kunnen.![]()
Ik heb nog even wat opgezocht, er staat een filmpje op youtube over de boot animatie, je ziet de animatie op 4:40 staan zo hoef je niet de hele video te bekijken.Leuk gedaan Edwin die logo's , alleen snap ik hier helemaal niets van , dus ik hou het maar bij mijn psp![]()
hihihi ieder zijn hobby.Pppppffffffffffffffff, niets voor mij hoor , veel te ingewikkeld :)
Klopt en we kunnen veel van elkaar leren indien nodig ;-)Ja klopt , we mogen allemaal niet gelijk zijn hé ;)
Kijk dat is leuk om te lezen.Haha ik ben ook altijd met custom roms aan het klooien, voornamelijk om die voorgeïnstalleerde zooi van Samsung af te halen.
Heb zelf diverse kloons van Samsung uit China, en soms is het rotzooi, maar heb nu een s5 die alleen qua opslag tegenvalt 6 gb, snelheid en scherm kwaliteit is gelijk het origineel.
Wie custom ROMs zegt, zegt ook gelijk xda.Ik heb ze wel eens gezien. Ik zit zelf voornamelijk op xda-developer.com.
Huidige telefoon is standaard btw, zodra je root, kun je geen ziggo tv meer kijken en ik kijk altijd de pitlane channel erop tijdens f1 races.
Dank je wel voor de kenners het is een Pinarello Dogma@Edwin prachtige fiets! Mooi carbon frame.