Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Verhuizen met een kat

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Edwin daar is inderdaad heel veel verschil tussen de dolletjes. Er zijn er die constant op je schoot willen liggen, maar er zijn er ook die gewoon graag in je gezelschap zijn. Ik denk dat dit bij alle rassen wel zo is. Wij hebben er op dit moment 4 zitten. 3 volwassen en 1 kitten. Dolly wou tot ze 2 jaar oud was vaak op onze schoot liggen. Is veranderd toen ze haar eerste nestje had. :( Snoesje heeft dit nooit willen doen, ze was van in het nestje al een eenzaatje, Tijgertje doet het af en toe en het kitten doet niets liever. Wat ze wel allemaal heel graag doen is op het bed slapen bij de kinderen. Wat ze wel gemeen hebben is het blijven liggen op de grond. En wij moeten er dan overstappen. :)

Barbara

Barbara

Actieve kat

hier is dit ook zo. mijn 2htk katjes willen niet binnen blijven. Ik denk dat een raskat hier persoonlijk veel makkelijker voor is om binnen te houden.
Ik vraag het ook steeds aan mensen die een kitten willen of het de bedoeling is dat ze buiten gaan. Als ze af en toe eens buiten mogen dan doe ik dit als kitten al. Gaan ze naar een appartement dan maak ik dit ook niet gewoon.
het voordeel is dat ze erg eigen zijn en nooit gaan lopen of ver uit je buurt gaan

Bovenaan Onderaan