Beste lezer,
Ik wil het forum 2 talig gaan maken.
Wie heeft er zin en tijd om samen met mij de diverse topics te vertalen in het Engels.
Ik wil het forum 2 talig gaan maken.
Wie heeft er zin en tijd om samen met mij de diverse topics te vertalen in het Engels.