plastic eten

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Poppy

Gouden kat
Poppy mijn poes speelde graag met kleine plastic dopjes. Ze heeft er al 3 zoekgemaakt en ik kan ze echt niet meer vinden. Ik heb echt overal gekeken. Het zijn er nu dus al drie.
Kan het dat zij ze opeet? Volgens mij, achteraf gezien, beschouwde zij de dopjes als prooi. Ze liep er mee rond in haar bekje en ik vind het wel heel frappant dat ik ze alle drie niet meer kan vinden.
Als dit het geval is, poept ze dat dan gewoon weer uit of moet ik met haar naar de dierenarts?
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er niet eerder aan gedacht heb dat ze de dopjes op kon eten.
Ze heeft gisteren ook voor het eerst weinig gepoept.

Laatst bewerkt:
Ze heeft vanochtend weer normaal gepoept. Ik heb het nagekeken en heb geen plastic gevonden. Kan het me ook bijna niet voorstellen dat ze die dopjes opgegeten heeft. Het is hard plastic en te groot om door te slikken, dus dan zou ze dat kapot gebeten moeten hebben. Snap dan alleen niet waarom ik ze niet kan vinden.

Heb je een foto van de grote van zo'n dopje, normaliter spelen en bijten ze er alleen maar op maar in dit geval omdat je er al 3 kwijt bent toch maar even laten zine hoe groot of klein ze zijn. Mijn ervaring is dat er veel op gekauwd wordt maar niet opeten maar nogmaals ik weet de grote niet.

Wij zijn hier ook wel eens wat kwijt, als ze ermee spelen en met de poten tegenaan tikken vliegt het overal heen, onder de bank, kast, vloerkleden gordijnen etc.

20200530_101747.jpg Ik heb geen dopjes meer, maar het paste op zo'n flesje.

zo'n dopje is te groot om voor een kat in 1 keer door te slikken en als t dan toch gebeurd dan kan de kat stikken

dus ik ben het met Edwin eens, dat ze deze opgegeten zou hebben

misschien liggen ze onder de bank of kast ? die je weg moet halen om te zien of er niet iets onder ligt

zo'n dopje is te groot om voor een kat in 1 keer door te slikken en als t dan toch gebeurd dan kan de kat stikken

dus ik ben het met Edwin eens, dat ze deze opgegeten zou hebben

misschien liggen ze onder de bank of kast ? die je weg moet halen om te zien of er niet iets onder ligt
Misschien idd het bed. Ik ben eronder geweest met een wisser, misschien niet goed genoeg. Kan het bed helaas niet verplaatsen. Ik ga maar gewoon stofzuigen onder het bed, de tafel naast het bed en niet meer zoeken. Er is niets aan haar te merken. Ze heeft ook weer gewoon gepoept en is ook gewoon haar speelse zelf. Ik denk dat ik me druk gemaakt heb om niks!

als ze gewoon blijft eten, drinken,passen en poepen dan hoef je je niet druk te maken, dan heeft ze die dopjes ergens goed verstopt en niet opgegeten

katten zijn helden als het er op aankomt om dingen te verstoppen.. Zo ding eten ze niet op .. Je hebt er die plastiek eten maar dan is dat eerder plastiek van een zak bv... maar zo een dop is te dik ze zou al lang gestikt zijn

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4