Nantastic Coontastic
Ik hou van katten
De broertjes zijn dit weekend 23 weken en wat doen ze het toch super! Pablo is 2 weken geleden geopereerd bij de KNO arts in Etten Leur, deze heeft 4 poliepen verwijderd uit zijn oor.. 2 groeide er door het trommelvlies en 2 anderen zaten achter het trommelvlies... Het was even een raadsel wat er nu precies met zijn oortje aan de hand was, hij had een erg vies oortje maar verder geen enkele klachten, dus eerst met zalf van de dierenarts aan de slag, maar dat gaf geen resultaat, toen een swab naar het lab, maar ook hier kwam niks bijzonders uit.. Toen het advies om 2x per dag het oor te reinigen met cleaner, maar ook dit hielp niet en toen dus naar de KNO arts, daar kreeg hij een narcose zodat ze diep in zijn oor konden kijken en kwamen ze de poliepen tegen, deze zijn meteen verwijderd. Ben erg trots op mijn mannetje, ondanks de toch erg zware operatie heeft hij nergens last van en was hij de dag erna alweer helemaal zichzelf.. De twee mannetjes groeien als kool. zeker Dreamy is een flinke beer geworden al... Alle twee hebben ze een heerlijk sociaal en erg lief karakter, Pablo is de dromer (de naam van zijn broertje had hem niet misstaan haha) hij heeft een erg stabiel en rustig overkomen maar is wel lekker speels... Dreamy is de grote knuffelbeer, waar ik ben daar is hij ook te vinden, ligt uren per dag bij me op schoot en knort al als ik alleen nog maar naar hem kijk... Slaapt 's nachts heel dicht tegen me aan in bed en is echt altijd vrolijk. Ze gaan met alle katten en honden erg goed om, geen onvertogen blaas of snauw onderling en ik ben dus een erg trotse Coon mama :-D

