Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hey iedereen,

Vorige vrijdag had ik te horen gekregen van de dierenarts dat de leverwaarden van Hope helemaal de hoogte waren ingeschoten. Hij ging nog bijkomende testen doen en mij dan binnen 2 à 3 werkdagen iets laten weten. Dus één dezer dagen.

Nu maak ik me wel wat zorgen.
En ik vroeg me af of dit ook gewoon niet kon zijn omdat ze 2 dagen in stress heeft geleeft en niks heeft gegeten.

Deze ochtend had ik gezien dat ze had overgegeven en er maar slapjes bijliep.
Ik had ze gisteren Hills natvoer gegeven. De cosma die ik normaal geef had ik van vrienden gekregen, maar die is op en mijn bestelling is onderweg. Hills is heb ik de indruk wel een goed merk maar ik denk toch dat ik het ga overslaan tot ik de Cosma terug heb.

Grtjs Natacha

Leverwaardes omhoog is niet goed. Dat ligt niet gauw aan een stresfactor. Ik zou de andere testen even afwachten

Ik heb uitslag gekregen van het labo. Het zou niks aan de lever zijn maar nu hebben ze een vermoeden van een lymfoom. :( Het is het ene slechte nieuws na het andere. Ik heb morgen examen en kan mijn gedachten er niet bij houden. Morgen om 15u30 moet ik naar de dierenarts.

Ik heb uitslag gekregen van het labo. Het zou niks aan de lever zijn maar nu hebben ze een vermoeden van een lymfoom. :( Het is het ene slechte nieuws na het andere. Ik heb morgen examen en kan mijn gedachten er niet bij houden. Morgen om 15u30 moet ik naar de dierenarts.
Heel veel sterkte toegewenst van ons allemaal.

@Natacha heb je nog nieuws van de da?

Nee, morgen moet ik naar mijn da.
Ik ben momenteel nog met 2 da contact aan het hebben, die waar de vorige eigenaar bij ging en dan morgen die waar ik bij ga gaan. Die van de vorige eigenaar is wat te ver om altijd naartoe te rijden. Dus nu ga ik morgen op consult bij mijn da en alles uitleggen, gegevens geven van de andere da en zien hoe het verder gaat verlopen.
Ik ben gewoon al blij dat ze geen pijn heeft en dat ik beterschap zie. Ze zit hier goed en als het slecht nieuws is dan heb ik haar toch in haar laatste daagjes een rustige en aangename tijd kunnen bezorgen en dat is wat telt voor mij.

Nee, morgen moet ik naar mijn da.
Ik ben momenteel nog met 2 da contact aan het hebben, die waar de vorige eigenaar bij ging en dan morgen die waar ik bij ga gaan. Die van de vorige eigenaar is wat te ver om altijd naartoe te rijden. Dus nu ga ik morgen op consult bij mijn da en alles uitleggen, gegevens geven van de andere da en zien hoe het verder gaat verlopen.
Ik ben gewoon al blij dat ze geen pijn heeft en dat ik beterschap zie. Ze zit hier goed en als het slecht nieuws is dan heb ik haar toch in haar laatste daagjes een rustige en aangename tijd kunnen bezorgen en dat is wat telt voor mij.
Sorry niet goed gelezen.
Helemaal mee eens we moeten goed voor de dieren zorgen ze zijn tenslotte afhankelijk van ons.
Spannende dag morgen heel veel sterkte met het examen morgen.
En hou ons opnemen hoogte hoe het allemaal gegaan is.
Succes.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3