Dat is dezelfde als in je vorige vraag.mag ik vragen waar je deze weg hebt
Komt van zooplus af.
Hier staan ook hele mooie
Silvia Gizinski
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dezelfde als in je vorige vraag.mag ik vragen waar je deze weg hebt
Deze twee zien er zeer mooi en degelijk uit.Bekijk bijlage 2631 Bekijk bijlage 2632
De bovenste krabton heb ik in de woonkamer staan. Onwijs leuk en stevig zwaar ding. Zo'n 140 cm hoog. Ze kunnen ook binnendoor omhoog klimmen. Is van het merk wiekat, ik heb me laten vertellen dat een meneer deze krabpalen zelf maakte, maar helaas inmiddels is overleden. Zonde, want zulke zie je zelden. De ton van de onderste foto ben ik van plan te kopen voor in de gang. Die is 75 cm. Maar dan hebben ze daar ook iets staan.
Eindelijk na 1 dag wachten:deadis hij binnen en het baasje heeft hem in elkaar gezet uhhhhhhmmmm zoals je kan zien niet helemaal alleen.
Bekijk bijlage 156 Bekijk bijlage 157 Bekijk bijlage 158 Bekijk bijlage 159 Bekijk bijlage 160 Bekijk bijlage 161 Bekijk bijlage 162 Bekijk bijlage 163 Bekijk bijlage 164 Bekijk bijlage 165 Bekijk bijlage 166 Bekijk bijlage 167 Bekijk bijlage 168
Ze zijn ook allemaal het zelfde :blij ei:hahahaha lijken die van mij wel die konden ook niet wachten tot die van ons in elkaar was
Dank je wel voor de link, ik heb deze bij het overzicht erbij gezet.CatPalace verkoopt kattenklimmeubels en katten krabpalen voor uw kat. levert ook heel mooie en degelijke palen.
Ikzelf heb er 2 en ben super tevreden, stevig genoeg voor zowel mijn zwaargewachten als mijn speelvogels...en mooi voor mij om naar te kijken.
Dank je wel voor de link @Stephanie ik zal hem toevoegen aan de lijst.Tip: Pet Fun Kratzbaum - Kratzbäume direkt vom Hersteller - Startseite
Hier krabpaal van Zooplus in één maand kapot. Verschoven touw, flink beschadigd.
Na 11 maanden paal van Petfun(intensief gebruik, dagelijks 5x in klimmen door 2 katten) zonder gebruikssporen.
Ik heb deze ook aan de lijst toegevoegdik heb deze een tijd geleden gekocht, en ben er heel tevreden over :)
Mooie grote krabpaal King in de kleuren zwart, beige en grijs
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de vergelijking Petfun - Drapaki. Hier weer een van Zooplus kapot dus er komt nu een goede. We twijfelen tussen Petfun en Drapaki.Ik heb een drapaki die is super stevig :D 18cm volhouten paal :D de Ragdolls krijgen hem niet omver
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de vergelijking Petfun - Drapaki. Hier weer een van Zooplus kapot dus er komt nu een goede. We twijfelen tussen Petfun en Drapaki.
Ik zal deze link bovenaan erbij zetten, dank je wel voor de link
Ik zal deze link bovenaan erbij zetten, dank je wel voor de link![]()