Krabpalen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
image.webp
image.webp

De bovenste krabton heb ik in de woonkamer staan. Onwijs leuk en stevig zwaar ding. Zo'n 140 cm hoog. Ze kunnen ook binnendoor omhoog klimmen. Is van het merk wiekat, ik heb me laten vertellen dat een meneer deze krabpalen zelf maakte, maar helaas inmiddels is overleden. Zonde, want zulke zie je zelden. De ton van de onderste foto ben ik van plan te kopen voor in de gang. Die is 75 cm. Maar dan hebben ze daar ook iets staan.

Bekijk bijlage 2631 Bekijk bijlage 2632
De bovenste krabton heb ik in de woonkamer staan. Onwijs leuk en stevig zwaar ding. Zo'n 140 cm hoog. Ze kunnen ook binnendoor omhoog klimmen. Is van het merk wiekat, ik heb me laten vertellen dat een meneer deze krabpalen zelf maakte, maar helaas inmiddels is overleden. Zonde, want zulke zie je zelden. De ton van de onderste foto ben ik van plan te kopen voor in de gang. Die is 75 cm. Maar dan hebben ze daar ook iets staan.
Deze twee zien er zeer mooi en degelijk uit.

hahahaha lijken die van mij wel die konden ook niet wachten tot die van ons in elkaar was

Ik heb een drapaki die is super stevig :D 18cm volhouten paal :D de Ragdolls krijgen hem niet omver
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de vergelijking Petfun - Drapaki. Hier weer een van Zooplus kapot dus er komt nu een goede. We twijfelen tussen Petfun en Drapaki.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar de vergelijking Petfun - Drapaki. Hier weer een van Zooplus kapot dus er komt nu een goede. We twijfelen tussen Petfun en Drapaki.

De petfun kregen ze hier met twee Ragdolls de sisal af, de petfuns zijn nog geen 2 jaar oud. Dus ben ik niet tevreden van ( ik had 3 petfuns staan). De drapaki krijgen ze niets af, ben er echt super gelukkig mee, enkel drapaki komt hier nog binnen in de toekomst.

Heb een petfun staan en een nobby, als de nobby versleten is komt er terug een petfun bij.
Hier alleen nog palen waarvan je losse onderdelen kan bij kopen, en vanwaar alles gewassen kan worden.

Hier meer en meer Natural Paradisepalen en tonnen van bij zooplus.
Ze hebben nu ook de serie met de chocolade mandjes maar die vind ik niet zo leuk.

Mijne man wil geen palen meer van bij zooplus.
Heb al van meerdere gehoord dat die wooden versies kwalitatief niet zo goed zijn.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4