Krabpalen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Deze krabpaal wordt hopelijk deze week (week 04/2014) afgeleverd.
Speciaal voor grote katten.
krabpaal-natural-paradise-.webp

Wat is ie leuk!! Wij hebben zelf ook eentje bestemd voor de Maine Coon.... deze is dus wat steviger en stabieler als een gewone krabpaal.... geen verkeerde beslissing aangezien ze er met zn 3en tegelijk in hangen!! ;)

Wat is ie leuk!! Wij hebben zelf ook eentje bestemd voor de Maine Coon.... deze is dus wat steviger en stabieler als een gewone krabpaal.... geen verkeerde beslissing aangezien ze er met zn 3en tegelijk in hangen!! ;)
De "normale" krabpaal die we nu hebben wiebelend als SjEd erop springt.
De nieuwe is echt veel beter en heeft ook breede palen van 15 cm

Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.... :dead

88717.webp Deze hebben wij, maar dan een ander kleurtje.... die zal niet zomaar omvallen en hier kunnen ze heerlijk met zn drieen in ravotten...

Ik heb sindskort deze:

Krabpaal090114.webp

Het is een Karlie Big Cat XXL krabpaal. Ook met palen van 15 cm. Ik heb 'm besteld via een webshop in Duitsland. Stukken goedkoper als in Nederland ;)

Ow ja en deze heb ik ook net nieuw. Besteld bij Amarkat. Klein prijsje en goede kwaliteit.

LM030114.webp ML030114.webp

Ik heb voor boven op de slaapkamer een grote krabpaal bij zooplus vandaan, genaamd Krabpaal Jumbo.
Deze is zeer geschikt voor grotere en zwaardere katten. Mijn jongens hebben al ruim een jaar plezier van de krabpaal en deze heeft amper wat geleden daaronder.
Deze krabpaal is nu in de reclame, ik heb hem toen ookin de reclame gekocht, daarna is deze een tijdje uit het assortiment geweest, maar is weer terug.
Krabpaal Jumbo | zooplus.nl
zooplus jumbo krabpaal.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb voor boven op de slaapkamer een grote krabpaal bij zooplus vandaan, genaamd Krabpaal Jumbo.
Deze is zeer geschikt voor grotere en zwaardere katten. Mijn jongens hebben al ruim een jaar plezier van de krabpaal en deze heeft amper wat geleden daaronder.
Deze krabpaal is nu in de reclame, ik heb hem toen ookin de reclame gekocht, daarna is deze een tijdje uit het assortiment geweest, maar is weer terug.
Krabpaal Jumbo | zooplus.nl
Toe maar een krabpaal in de slaapkamer, verwen ze maar 🐱

Laatst bewerkt:
Toe maar een krabpaal in de slaapkamer, verwen ze maar 🐱

Ja dan kunnen ze daar ook ergens mee spelen, ze kunnen bij mij zowat door het hele huis heen lopen/rennen. 🐱
Maar als ik boven ben zijn zij ook boven, en dan hebben ze daar dus ook een leuke speel plek, samen met veel speeltjes, waaronder die kattenveertjes. Ze zijn er dol op :smuggrin:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3