Wat is er Nieuw?

Krabpalen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Deze krabpaal wordt hopelijk deze week (week 04/2014) afgeleverd.
Speciaal voor grote katten.
krabpaal-natural-paradise-.jpg

S

Sindy

Gast
Gast
Wat is ie leuk!! Wij hebben zelf ook eentje bestemd voor de Maine Coon.... deze is dus wat steviger en stabieler als een gewone krabpaal.... geen verkeerde beslissing aangezien ze er met zn 3en tegelijk in hangen!! ;)

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Wat is ie leuk!! Wij hebben zelf ook eentje bestemd voor de Maine Coon.... deze is dus wat steviger en stabieler als een gewone krabpaal.... geen verkeerde beslissing aangezien ze er met zn 3en tegelijk in hangen!! ;)
De "normale" krabpaal die we nu hebben wiebelend als SjEd erop springt.
De nieuwe is echt veel beter en heeft ook breede palen van 15 cm

S

Sindy

Gast
Gast
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.... :dead

S

Sindy

Gast
Gast
88717.jpg Deze hebben wij, maar dan een ander kleurtje.... die zal niet zomaar omvallen en hier kunnen ze heerlijk met zn drieen in ravotten...

MiLu

Kompleet gek van katten
Ik heb sindskort deze:

Krabpaal090114.png

Het is een Karlie Big Cat XXL krabpaal. Ook met palen van 15 cm. Ik heb 'm besteld via een webshop in Duitsland. Stukken goedkoper als in Nederland ;)

MiLu

Kompleet gek van katten
Ow ja en deze heb ik ook net nieuw. Besteld bij Amarkat. Klein prijsje en goede kwaliteit.

LM030114.png ML030114.png

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Dit zijn echt ragdoll proof krabpalen, niet goedkoop maar wel mooi, degelijk en zelf samenstellen.
Silvia Gizinski

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Ik heb voor boven op de slaapkamer een grote krabpaal bij zooplus vandaan, genaamd Krabpaal Jumbo.
Deze is zeer geschikt voor grotere en zwaardere katten. Mijn jongens hebben al ruim een jaar plezier van de krabpaal en deze heeft amper wat geleden daaronder.
Deze krabpaal is nu in de reclame, ik heb hem toen ookin de reclame gekocht, daarna is deze een tijdje uit het assortiment geweest, maar is weer terug.
Krabpaal Jumbo | zooplus.nl
zooplus jumbo krabpaal.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Ik heb voor boven op de slaapkamer een grote krabpaal bij zooplus vandaan, genaamd Krabpaal Jumbo.
Deze is zeer geschikt voor grotere en zwaardere katten. Mijn jongens hebben al ruim een jaar plezier van de krabpaal en deze heeft amper wat geleden daaronder.
Deze krabpaal is nu in de reclame, ik heb hem toen ookin de reclame gekocht, daarna is deze een tijdje uit het assortiment geweest, maar is weer terug.
Krabpaal Jumbo | zooplus.nl
Toe maar een krabpaal in de slaapkamer, verwen ze maar 🐱

Laatst bewerkt:

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Toe maar een krabpaal in de slaapkamer, verwen ze maar 🐱

Ja dan kunnen ze daar ook ergens mee spelen, ze kunnen bij mij zowat door het hele huis heen lopen/rennen. 🐱
Maar als ik boven ben zijn zij ook boven, en dan hebben ze daar dus ook een leuke speel plek, samen met veel speeltjes, waaronder die kattenveertjes. Ze zijn er dol op :smuggrin:

Laatst bewerkt door een moderator:

g.m.kraak

Helemaal gek van katten
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1