Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ze zijn in trek omdat er catnip in zit.
Heb 3 giraf kongs, ze spelen er nog sporadisch mee, en de muis kongen heb ik ook maar die bezien ze niet meer.
Zal ze eens terug moeten bijvullen met catnip allemaal.
Ze zijn in trek omdat er catnip in zit.
Heb 3 giraf kongs, ze spelen er nog sporadisch mee, en de muis kongen heb ik ook maar die bezien ze niet meer.
Zal ze eens terug moeten bijvullen met catnip allemaal.
Die hier kan je ook niet bijvullen maar er is meestal wel ergens een gaatje dat ik moet terug naaien dus langs daar vul ik het bij. Of ik doe de naad los en vul wat catnip erbij.
Ik was al de kongs hier in een wasnetje. Daarmee ook dat catnip geen geur meer heeft na een tijdje dus bijvullen ;)