Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Ellen Majeur

Ik hou van katten
Phlooph en Phlyx vinden het allebei heel leuk om You Tube kattenfilmpjes te kijken.
Als de filmkat iets interessants zegt, duiken ze allebei in de speakers om het toch nog maar beter te kunnen verstaan.
Deze is hun absolute favoriet:
....

dat wil zeggen: ik plaatste hier een link, maar volgens mij niet te zien.



.....EÉÉDWIN!!!!!
 
Phlooph en Phlyx vinden het allebei heel leuk om You Tube kattenfilmpjes te kijken.
Als de filmkat iets interessants zegt, duiken ze allebei in de speakers om het toch nog maar beter te kunnen verstaan.
Deze is hun absolute favoriet:
....

dat wil zeggen: ik plaatste hier een link, maar volgens mij niet te zien.



.....EÉÉDWIN!!!!!
Hmmmm Vreemd zie dat het idd niet werkt, ga ik uitzoeken.
 
Het klinkt heel grappig, maar die kat is overduidelijk heel bang, dat vind ik wel echt zielig.

Mijn poezen spelen graag met de Ipad! Ik heb een speciale app voor ze, waarbij muisjes over het scherm rennen en 1 met een aquarium. Ze vinden het geweldig!
 
Het klinkt heel grappig, maar die kat is overduidelijk heel bang, dat vind ik wel echt zielig.

Mijn poezen spelen graag met de Ipad! Ik heb een speciale app voor ze, waarbij muisjes over het scherm rennen en 1 met een aquarium. Ze vinden het geweldig!
Ik zeg filmpje maken en uploaden :whistle:
 
Het klinkt heel grappig, maar die kat is overduidelijk heel bang, dat vind ik wel echt zielig.

Mijn poezen spelen graag met de Ipad! Ik heb een speciale app voor ze, waarbij muisjes over het scherm rennen en 1 met een aquarium. Ze vinden het geweldig!
Welke app kan je op de ipad zetten voor de poezen?
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23

Vergelijkbare onderwerpen

Back
Bovenaan Onderaan