8 feb 2015 #1 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Als jij op vakantie gaat wat doe je dan met je kat?
25 mrt 2015 #2 Choeke Ik hou van katten Ik doe niet aan vakantie,meestal heb ik in de vakantie kittens.
25 mrt 2015 #3 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Choeke zei: Ik doe niet aan vakantie,meestal heb ik in de vakantie kittens. Klik om te vergroten... Heb er 1 optie speciaal voor jou bijgezet
Choeke zei: Ik doe niet aan vakantie,meestal heb ik in de vakantie kittens. Klik om te vergroten... Heb er 1 optie speciaal voor jou bijgezet
13 apr 2015 #4 Catherine Moderator Medewerker Moderator Wij gaan ook niet op vakantie, kan moeilijk mijn bende aan iemand anders over laten.
5 okt 2019 #5 T toska Kat Wij blijven thuis ik vind persoonlijk als je dieren hebt, dan ga je niet op vakantie en zorg je er zelf voor?Maar dit is echter mijn mening hoor.
Wij blijven thuis ik vind persoonlijk als je dieren hebt, dan ga je niet op vakantie en zorg je er zelf voor?Maar dit is echter mijn mening hoor.
5 okt 2019 #6 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder toska zei: Wij blijven thuis ik vind persoonlijk als je dieren hebt, dan ga je niet op vakantie en zorg je er zelf voor?Maar dit is echter mijn mening hoor. Klik om te vergroten... Wij gaan ook nooit op vakantie.
toska zei: Wij blijven thuis ik vind persoonlijk als je dieren hebt, dan ga je niet op vakantie en zorg je er zelf voor?Maar dit is echter mijn mening hoor. Klik om te vergroten... Wij gaan ook nooit op vakantie.
5 okt 2019 #7 T toska Kat Wij hebben witte manderijn eenden, vissen, kanaries en een mooie lieve kat, en binnenkort nog 2 honden.
Wij hebben witte manderijn eenden, vissen, kanaries en een mooie lieve kat, en binnenkort nog 2 honden.
5 okt 2019 #8 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder toska zei: Wij hebben witte manderijn eenden, vissen, kanaries en een mooie lieve kat, en binnenkort nog 2 honden. Klik om te vergroten... Reden genoeg om thuis te blijven en fijn voor de dieren te zorgen.
toska zei: Wij hebben witte manderijn eenden, vissen, kanaries en een mooie lieve kat, en binnenkort nog 2 honden. Klik om te vergroten... Reden genoeg om thuis te blijven en fijn voor de dieren te zorgen.