Wat is er Nieuw?

Hoi ik ben Karin

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
K

Karin Eschweiler

Gast
Gast
Hoi allemaal,

Ook ik wil mij graag even voorstellen (alhoewel de meeste lezers hier mij denk ik wel kennen :))
Ik ben Karin, ben getrouwd met Charly. Samen hebben wij 2 tienerdochters, van bijna 16 en bijna 18. Daarnaast hebben wij een hele lieve Golden Retriever van inmiddels alweer 12 jaar. Sinds 2010 hebben wij Ragdoll Cattery Perfect Match Wij hebben 5 fantastische Ragdolls.
4 Ragdoll poezen hebben wij, Ayane {blue mitted}, zij is gecastreerd en wordt bijna 4 jr., Indy {blue point} zij wordt begin volgende maand weer mama en 4 in mei, Jazzlynn{seal mitted} de dochter van Indy, zij is ruim 2 jr. en Melody{blue mitted} de dochter van Jazzlynn, zij is ruim 7 maanden. Wij hebben ook een kater, dat is Nathaniel {seal bicolor}, hij komt uit Duitsland en is de papa van het nestje dat wij volgende maand verwachten.

Fijne dag en groetjes van,

Karin Eschweiler-Buys
www.ragdollcattery-perfectmatch.nl
 
Hallo karin welkom op ons forum.
Er is een topic speciaal voor cattery's je mag daar reclame maken voor je eigen cattery.
http://www.sjedbb.com/forums/catterys-op-een-rijtje.14/


Groetjes,

Edwin.
Hoi Edwin, bedankt voor het welkom heten en je bedoelt dat je wilt dat ik de www onder mijn naam weg haal :)? Zodra ik in de gaten heb hoe ik een geplaatst bericht kan veranderen, hahahaha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de post catteries kun je een link met banner plaatsen van je cattery Karin
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan