Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Droogvoer Hoe lang kittenbrokjes geven?

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Maitee: trouwens nog iets gehoord over het filmpje? Ik niet meer. :( Ben benieuwd hoe onze katjes het ervan af gebracht hebben buiten al die miserie om.

Ivory Feliz

Ivory Feliz

Helemaal gek van katten

tja meiden ik weet het nog niet goed. Ze slaapt heel veel. Maar ze is altijd wel een luierikske geweest. Ze heeft wel een paar keer overgegeven. Misschien is dat een goed teken? Zolang ze maar niet schijnzwanger is.... nog even en dan krijgt ze haar echo. :)
Overgeven is zeker een teken van zwangerschap, katten hebben ook last van ochtendmisselijkheid, vooral in de eerste weken. Wanneer is ze gedekt? Wat spannend zeg!!

Ik zit zelf ook in spanning, maar Kyara is nog maar 1,5 week geleden gedekt... Dus daar valt nog niet veel aan te zien.

Merlijn

Merlijn

Kompleet gek van katten

Qua postuur en kleuren lijken Merlijn en Snoesje op elkaar, en Merlijn is ook een goed slaperken, bij hem is dat ook geen teken dat hij kindjes verwacht hé:confused:
we zullen maar uitkijken naar de echo, dat zal een betere aanwijzing zijn. moet je op de echo altijd iets zien, of kan het daar ook nog zijn dat je niet 100% zekerheid krijgt over de zwangerschap?

Merlijn

Merlijn

Kompleet gek van katten

Overgeven is zeker een teken van zwangerschap, katten hebben ook last van ochtendmisselijkheid, vooral in de eerste weken. Wanneer is ze gedekt? Wat spannend zeg!!

Ik zit zelf ook in spanning, maar Kyara is nog maar 1,5 week geleden gedekt... Dus daar valt nog niet veel aan te zien.
oh zeg, dat wist ik helemaal niet, dat poezen ook misselijk kunnen worden als ze zwanger zijn!

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Ja serieus misselijk, Dolly had dat ook.
Ze is 3 weken geleden naar de kater geweest. Haar tepeltjes zijn roze en anders zijn die iets lichter van kleur. Ik vind (ofwel wil ik dat zien) dat haar haartjes ook een beetje verder gaan weg staan van haar tepeltjes.

Bovenaan Onderaan