Vraag? Help mijn kat is gewoon een junky, nu wie kan mij helpen mijn kat gebruik achter mijn rug om drugs? Moet ik haar weg doen??

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

linn1301

Kitten
Mijn kat die is nu 8 jaar en sinds de laatste drie maanden zodra ik naar bed ga of naar supermarkt dan gaat ze in mijn doosje waar mijn attributen liggen in drugs te gebruiken ik weet is misschien te voor sommige oren maar dat vind ik nu niet belangrijk ze likt aan mij folie waar ik op Chinees dus met regelmatige basis pakt ze he het en ik ben ten einde raad ik heb al alles weg achter in de kast maar toch weet ze het te pakken ze is echt super slim, maar goed ik maak mij echt wel zorgen om want tja wat moet ik zeggen ze is te aggressief om naar asiel te brengen want daar krijgt ze een spuitje omdat ze niet her plaatsbaar is dus nu dat ik echt zeker weet dat ze dat doet dus co....ka..ine en he..ro..ine ik vindt het echt verschrikkelijk dat ze dat doet en ik ben nu op punt dat ik haar weg moet doen omdat ik dat niet kan recht praten tegenover mijzelf, ze is heel lief maar een kennig ze is best pittig niet een schootpoesje dus als iemand een oplossing heeft last het mij weten ,

En ik zit niet te wachten op verwijten of dat het zo erg of slecht us dan heb ik liever dat u niks zegt want ik ben mijzelf wel degelijk bewust dat dit niet kan, ik wil graag een oplossing hiervoor

Dank voor je begrip

Linda

Steek je drugs in een afsluitbare doos ( bv soort tupperware doos) en hoog in een kast waar de kat niet aan kan. Of in een kast in een kamer waar de kat niet komt. Als je kat agressief is komt het waarschijnlijk door de drugs.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4