gek op aandacht

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

igor

Helemaal gek van katten
hebben jullie dat ook met de katten . dat ze je niet met rust laten of perse bij je willen liggen, net dat je met iets bezig bent
20140824_083039.webp
20140817_162710.webp

Ik denk dat iedereen dit wel bekent voorkomt.
Heb jij dat ook als je een kastdeur open laat staan dat de kat er meteen in gaat.

Ja echt zo herkenbaar, ook als de doos leeg is, vroeger zat alleen Bones er dan gelijk in maar nu ook Saphira :P
En beide willen die doos dan ook slopen, zal wel met het Lynx-gen te maken hebben hahahaha.

Hier willen ze ook alles weten wat je doet , ook bij je liggen als je met de pc bezig ben krijg je ineens een gek schrijven zzzzzzzzzbbbkkkkkkkllllll , ook op de Ipad, staat een spelletje op voor hun met een muis die beweegt :LOL:

Hier willen ze ook alles weten wat je doet , ook bij je liggen als je met de pc bezig ben krijg je ineens een gek schrijven zzzzzzzzzbbbkkkkkkkllllll , ook op de Ipad, staat een spelletje op voor hun met een muis die beweegt :LOL:

Ja heel erg herkenbaar. Bij mij ligt er ook meestal een tussen mijn armen als ik bij de pc zit. De andere 2 liggen dan naast mij in een krabpaaltje of op een kussen.

Ze willen ook altijd aandacht als ik aan het koken ben of als ik de afwas doe.
Maar zit ik in de bank dan zien me niet zitten, totdat ik een speeltje pak dan wel hahahaha :P
Heel soms komt er lekker eentje tegen mij aan liggen of zelfs boven op me.

Dan heb jij wel een klein beetje geluk Mariska, ik lig soms even op de bank met de Ipad, en dan krijg ik er wel eentje bij op mijn buik :LOL:
Op de andere bank zit mijn man met de laptop , en daar vind je er ook eentje bij , en die wil dan wel eens op het toetsenbord een klik geven zodat een ander programma opent :LOL:

DSCN1113.webp
DSCN1273.webp
ik heb dat ook zodra ik op de bank ga zitten heb ik Igor gelijk bij me op schoot liggen ,Hayli ligt het liefst naast me of gaat zitten jennen , kan ze heel goed ,dan ligt Abbie er ook nog naast en Jarah ligt heel vaak op de leuning . en dan heb ik de hond er ook nog tussen liggen dus echt veel ruimte heb ik dan niet meer over , en heel af en toe ligt Kismo onze huis tuin en keuken kat er ook nog bij maar die loopt het liefst buiten
DSCN0094.webp

Bekijk bijlage 2745 Bekijk bijlage 2746 ik heb dat ook zodra ik op de bank ga zitten heb ik Igor gelijk bij me op schoot liggen ,Hayli ligt het liefst naast me of gaat zitten jennen , kan ze heel goed ,dan ligt Abbie er ook nog naast en Jarah ligt heel vaak op de leuning . en dan heb ik de hond er ook nog tussen liggen dus echt veel ruimte heb ik dan niet meer over , en heel af en toe ligt Kismo onze huis tuin en keuken kat er ook nog bij maar die loopt het liefst buiten Bekijk bijlage 2744

Heeeeeel gezellig ziet dat eruit :D

Ik ken dat, wij laten elke week smartmat komen en al het eten wordt geleverd in een papieren zak.... De zak is nog niet leeg of ik heb al 3 katten die zich er proberen in te proppen.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4