Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Heb hem al gevonden op zooplus.de 149 euro is eigenlijk helemaal niet veel...
is hij ook stevig? in de zin van hij valt niet omver als er een radoll tegenaan springt ;-)

is hij ook stevig? in de zin van hij valt niet omver als er een radoll tegenaan springt ;-)
De paal is echt 100% Ragdoll proof, als SjEd op de hoogste verdieping springt wiebelt de paal een klein beetje maar wij en SjEd zijn er heel blij mee.

ah super, hij was niet meer voorradig bij zooplus, maar heb men mailadres ingegeven zodat ik verwittigd word zodra beschibaar.

ja en bij zooplus.nl is dezelfde krabpaal voor 199 euro, raar hoor waarom moet ie in nederland 50 euro meer kosten :sour:

weet niet hoe dat vanuit Nederland is , maar hier in Belgie bestaat er ook een be zooplus maar die is echt duur en in het Frans
wij kunnen zowel de, als nl bestellen en kijken gewoon waar wat goedkoper staat

dus volgens mij kan hij perfect via de besteld worden (maw idd 50 euro goedkoper dan op nl) en leveren ze hem mooi in België en Nederland op je adres ;-)
enige nadeel de mails zijn in het Duits :whistle:

weet niet hoe dat vanuit Nederland is , maar hier in Belgie bestaat er ook een be zooplus maar die is echt duur en in het Frans
wij kunnen zowel de, als nl bestellen en kijken gewoon waar wat goedkoper staat

dus volgens mij kan hij perfect via de besteld worden (maw idd 50 euro goedkoper dan op nl) en leveren ze hem mooi in België en Nederland op je adres ;-)
enige nadeel de mails zijn in het Duits :whistle:

das voor mij geen nadeel maar een voordeel, ik ben goed in Duits , heb 9 maanden stage gelopen in Feldkirch (Oostenrijk) in 2000-2001
ben nog beter in Engels, mijn zwakte is Nederlands, altijd al geweest van kinds af aan :P

probeer het op zooplus.de >> Kratzbaum Natural Paradise günstig bei zooplus

daar is die nog wel te verkrijgen, tenminste als je geduld hebt, vanaf 4 juni denken ze deze weer te kunnen leveren.
en een bestelling vanaf 69 euro is de verzending gratis
oh super dankje voor de info hou het daar in de gaten ze gaan me een mail sturen als ie weer leverbaar is ben al helemaal blij

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4