Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Foto's van sjed

Lily

Lily

Helemaal gek van katten

Heb hem al gevonden op zooplus.de 149 euro is eigenlijk helemaal niet veel...
is hij ook stevig? in de zin van hij valt niet omver als er een radoll tegenaan springt ;-)

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

is hij ook stevig? in de zin van hij valt niet omver als er een radoll tegenaan springt ;-)
De paal is echt 100% Ragdoll proof, als SjEd op de hoogste verdieping springt wiebelt de paal een klein beetje maar wij en SjEd zijn er heel blij mee.

Lily

Lily

Helemaal gek van katten

ah super, hij was niet meer voorradig bij zooplus, maar heb men mailadres ingegeven zodat ik verwittigd word zodra beschibaar.

mariska31176

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

ja en bij zooplus.nl is dezelfde krabpaal voor 199 euro, raar hoor waarom moet ie in nederland 50 euro meer kosten :sour:

Lily

Lily

Helemaal gek van katten

weet niet hoe dat vanuit Nederland is , maar hier in Belgie bestaat er ook een be zooplus maar die is echt duur en in het Frans
wij kunnen zowel de, als nl bestellen en kijken gewoon waar wat goedkoper staat

dus volgens mij kan hij perfect via de besteld worden (maw idd 50 euro goedkoper dan op nl) en leveren ze hem mooi in België en Nederland op je adres ;-)
enige nadeel de mails zijn in het Duits :whistle:

mariska31176

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

weet niet hoe dat vanuit Nederland is , maar hier in Belgie bestaat er ook een be zooplus maar die is echt duur en in het Frans
wij kunnen zowel de, als nl bestellen en kijken gewoon waar wat goedkoper staat

dus volgens mij kan hij perfect via de besteld worden (maw idd 50 euro goedkoper dan op nl) en leveren ze hem mooi in België en Nederland op je adres ;-)
enige nadeel de mails zijn in het Duits :whistle:
das voor mij geen nadeel maar een voordeel, ik ben goed in Duits , heb 9 maanden stage gelopen in Feldkirch (Oostenrijk) in 2000-2001
ben nog beter in Engels, mijn zwakte is Nederlands, altijd al geweest van kinds af aan :P

Lily

Lily

Helemaal gek van katten

Voila ideaal dus, hoop dat hij voor dat geld nog is beschikbaar komt :p

mariska31176

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

ik krijg een maitlje als die weer beschikbaar komt , afwachten dus :P

g.m.kraak

g.m.kraak

Helemaal gek van katten

Die paal hebben wij bij Zooplus gekocht.
Deze is echt super en degelijk dus ook 100% Ragdoll bestendig :)
daar is ie volgens mij niet meer te verkrijgen daar heb ik hem al gezocht de fokker waar mijn poes weg komt heeft precies zoeen

g.m.kraak

g.m.kraak

Helemaal gek van katten

Bovenaan Onderaan