prachtige meid :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja Ellen ze was erg mooi en een schat van een meid, helaas hebben we haar moeten laten gaan twee weken geleden door ziekte.
Ja dat klopt, je mag de foto gebruiken ik heb er meer op mijn Facebook in de fotoalbum staan kijk maar welke je wil gebruiken.Anja als ik het goed zie was ze een seal mitted met blaze? Zou ik een foto van haar mogen gebruiken?
Wat een prachtige foto! Het was dan ook een prachtige dame :)Waar ze helemaal op staat, misschien is de achter grond te druk.Bekijk bijlage 509
Nee het is echt een mooie foto :) mag ik die gebruiken :D?Waar ze helemaal op staat, misschien is de achter grond te druk.Bekijk bijlage 509
Ellen, een ietwat verlate reactie, maar ik lees het nu pas. Het nierfalen was niet aangeboren maar een acute, dus géén PKD!. Ze werd "gewoon" binnen een paar weken erg ziek. Eerst kreeg ze acuut nierfalen, waar ze weer van herstelde en daarna werd de eetlust weer minder en bleek dat ze ook nog een ernstige pancreatitis had. Op een gegeven moment was de situatie volledig uitzichtloos en hebben we in overleg met de da de stekker uit de behandeling getrokken in het belang van Zoeï. Dit alles speelde zich over een periode van drie weken af.14 maanden pas! Zo'n aangeboren aandoening met drie letters? Vaag herinner ik me iets waar de Ragdoll om bekend staat en dat met nierfalen gepaard gaat en war de ouders dan op getest moeten zijn. We zijn er allemaal bang voor denk ik. Maar toch reken je daar denk ik niet meer op als ze al een jaar oud zijn. Wat vreselijk. Is de andere poes niet van streek nu?
Ellen, een ietwat verlate reactie, maar ik lees het nu pas. Het nierfalen was niet aangeboren maar een acute, dus géén PKD!. Ze werd "gewoon" binnen een paar weken erg ziek. Eerst kreeg ze acuut nierfalen, waar ze weer van herstelde en daarna werd de eetlust weer minder en bleek dat ze ook nog een ernstige pancreatitis had. Op een gegeven moment was de situatie volledig uitzichtloos en hebben we in overleg met de da de stekker uit de behandeling getrokken in het belang van Zoeï. Dit alles speelde zich over een periode van drie weken af.
De oorzaak zullen we nooit meer achter komen. Was ook niet duidelijk waar het precies vandaan kwam. Giftige planten staan er bij ons sowieso niet, daar let Anja M. wel op (dat is mijn wettige echtgenote ;) ) Ik denk dat het gewoon dikke pech is geweest. En hoe vreemd het ook klinkt, ik heb er vrede mee, alhoewel ik er heel erg veel verdriet van heb gehad (en nog wel).Eigenlijk nog erger... Je breekt toch je hoofd over de oorzaak dan? Wat kan zoiets triggeren? Giftige plant gegeten...? Ik zou me suf peinzen want je wilt zoiets niet nog eens meemaken toch? Wat dacht de da?
De oorzaak zullen we nooit meer achter komen. Was ook niet duidelijk waar het precies vandaan kwam. Giftige planten staan er bij ons sowieso niet, daar let Anja M. wel op (dat is mijn wettige echtgenote ;) ) Ik denk dat het gewoon dikke pech is geweest. En hoe vreemd het ook klinkt, ik heb er vrede mee, alhoewel ik er heel erg veel verdriet van heb gehad (en nog wel).
Hallo Sijbeco. Leuk dat je je Ragdoll ook presenteert, maar dit is een topic gestart voor Ayunda. Misschien is het handig om zelf een topic aan t maken waarin je Igor presenteert ;)Hier een aantal foto's van Igor.
Hier een aantal foto's van Igor.