Ja, maar hier kom je dat regelmatig tegen en vooral in het park, de meeste dragen een halsbandje met een telefoonnummer, en als je dan belt is het normaal voor die mensen dat hun kat buiten zijn, tot ze een lange tijd wegblijven en dan hangen ze hier en daar in het park een papier (vermist)