Cascade drinkfontein

Plastic drinkfontein Cascade

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Kan wel zijn dat het pas op het einde van de week is want we zitten met Lemon die op dek moet en Ives die pas bij ons komt wonen zondag :D dus wederom druk druk

Die drinkfonteinen zien er leuk uit, ik zou er toch over moeten nadenken.

Mijn manneke Bones is zeer sterk en dan heeft hij een hele grote, hoge zijkant om lekker zijn gang te gaan :P

Mijn manneke Bones is zeer sterk en dan heeft hij een hele grote, hoge zijkant om lekker zijn gang te gaan :p
Kortom het moet Bones proof zijn.
Hmmmmm lijkt me een mooi keurmerk :-D

Kortom het moet Bones proof zijn.
Hmmmmm lijkt me een mooi keurmerk :-D

Ja zeker het moet Bones proof zijn, hij kan van alles omver gooien en het is dus niet alleen de waterbak, tegenwoordig schuift meneer ook een stoel aan de kant en ik moet zeggen die stoel is niet licht :wideyed:

Ja zeker het moet Bones proof zijn, hij kan van alles omver gooien en het is dus niet alleen de waterbak, tegenwoordig schuift meneer ook een stoel aan de kant en ik moet zeggen die stoel is niet licht :wideyed:
Ik zal eens kijken of we een keurmerk kunnen maken ;-)
Deze drinkbak is Bones proof© moet de nieuwe standaard worden.

Mijn manneke Bones is zeer sterk en dan heeft hij een hele grote, hoge zijkant om lekker zijn gang te gaan :p

Die zijn sterk hoor, ik heb speciaal de grootste maat gekocht omdat Luna (6,6 kg) graag met haar twee voorste poten fel steunt op de rand en het zo dus altijd omkieperde.... Hier kan ze bijwijze van spreken met haar 4 poten op de rand gaan hangen en hij gaat nog niet kantelen onder haar gewicht.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4