Cascade drinkfontein

Plastic drinkfontein Cascade

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
We hebben de oude drinkfontein vervangen voor een nieuwe.
De nieuwe drinkfontein is er een van Savic type cascade

Onze ervaring is dat ook deze niet echt super stil is.
Je kan de water toevoer simpel regelen dmv een schuifje op het pompje.
Nadeel is echter wel dat het een beetje spettert.
CASCADE | Savic

Doos.webp waterbak-drinkfontein-cascade (1).webp waterbak-drinkfontein-cascade (2).webp waterbak-drinkfontein-cascade (3).webp waterbak-drinkfontein-cascade.webp

Ziet er leuk uit, maar .............................................

mijn vraag is het Bones "omver-gooi-proof" :nailbiting::wideyed:

Is deze drinkfontein zwaar genoeg dat meneer het niet om kan gooien :ROFLMAO:

Ziet er leuk uit, maar .............................................

mijn vraag is het Bones "omver-gooi-proof" :nailbiting::wideyed:

Is deze drinkfontein zwaar genoeg dat meneer het niet om kan gooien :ROFLMAO:
Deze fontein is van degelijk kunstof en stevig, het is zeker geen gewoon plastic zoals veel andere wel zijn.
Laatste update SjEd wil er maar niet uit drinken :-(

Deze fontein is van degelijk kunstof en stevig, het is zeker geen gewoon plastic zoals veel andere wel zijn.
Laatste update SjEd wil er maar niet uit drinken :-(

Hmmm ik weet niet hoelang jullie hem al hebben, maar misschien moet hij er nog een beetje aanwennen. :)

Maar ja het moet wel zwaar genoeg zijn want die houten constructie die ik gemaakt heb helpt wel iets maar hij trekt nu het bakje met contructie gewoon omver hahahaha en is het als nog een flink water ballet. :ROFLMAO:

Hmmm ik weet niet hoelang jullie hem al hebben, maar misschien moet hij er nog een beetje aanwennen. :)

Maar ja het moet wel zwaar genoeg zijn want die houten constructie die ik gemaakt heb helpt wel iets maar hij trekt nu het bakje met contructie gewoon omver hahahaha en is het als nog een flink water ballet. :ROFLMAO:
We hebben hem nog niet zolang, inmiddels besloten om de oude fontein toch maar terug te zetten en tadaaaaaaaaaaaa hij drinkt er gewoon uit.

De fontein is echt heel stabiel en van kunstof.

We hebben hem nog niet zolang, inmiddels besloten om de oude fontein toch maar terug te zetten en tadaaaaaaaaaaaa hij drinkt er gewoon uit.

De fontein is echt heel stabiel en van kunstof.

Misschien een idee voor SjEd als je de nieuwe fontein vlakbij de oude fontein zet misschien dat hij dan aan de nieuwe beter went ??

Hmmm en waar heb je die fontein vandaan ??

Hier drinken ze niet veel , bijna niet, omdat de twee kittens kvv krijgen en af en toe een blikje natvoer als toetje. :)

Wij hebben die gekocht bij Discus in de winkel.
Dit is hun site: Discus Dierenspeciaalzaak | Discus Webshop

(y) Dank je, ik zie de drinkfontein niet op hun zite maar ik zie dat ze wel een winkel hebben in de stad waar mijn ouders wonen. Dus als ik de volgende keer naar mijn ouders ga, ga ik eerst even lang Discus om te kijken en misschien wel kopen als ze hem daar hebben.

(y) Dank je, ik zie de drinkfontein niet op hun zite maar ik zie dat ze wel een winkel hebben in de stad waar mijn ouders wonen. Dus als ik de volgende keer naar mijn ouders ga, ga ik eerst even lang Discus om te kijken en misschien wel kopen als ze hem daar hebben.
Dat was ook de reden dat we hem in de winkel gekocht hadden zo hadden we gelijk de indruk dat het beter was dan al die andere dunne plastic fonteinen.
Let op deze is ook niet echt stil vinden wij.

Dat was ook de reden dat we hem in de winkel gekocht hadden zo hadden we gelijk de indruk dat het beter was dan al die andere dunne plastic fonteinen.
Let op deze is ook niet echt stil vinden wij.

Dat begrijp ik , ik denk dat geen enkel drinkfontein echt stil is.
Maar ja ik denk, als ik er een koop, deze beneden in de woonkamer gebruik overdag en voor 's nachts hebben ze dan een klein bakje met houtenconstructie :P

Dat begrijp ik , ik denk dat geen enkel drinkfontein echt stil is.
Maar ja ik denk, als ik er een koop, deze beneden in de woonkamer gebruik overdag en voor 's nachts hebben ze dan een klein bakje met houtenconstructie :p
Misschien is jou constructie wel een idee om te verkopen :-P

Powerrrrr to the Bones
Wat een sterk manneke is het toch ook he :)

Ja hij is heel sterk ook in zijn achter benen, Boneske kan tussen de 2 en 2,5 meter hoog springen :wideyed:
Dax iets minder hoog tussen 1,7 en 2 meter :wideyed: maar meestal houd Bones hem iets tegen als Dax net wil springen, dus als Dax echt de kans krijgt dat hij ook over de 2 meter kan springen.

Nou bij mij halen ze dat met gemak en dat dankzij een laser.
Daar raken ze helemaal zat van , zeker tegen de muur en dan omhoog gaan en weer naar beneden en heen en weer.
Dus ze kunnen niet echt nadenken omdat ze zo geconcentreerd zijn op dat rode puntje hahahahahahaha.:ROFLMAO:
Zo heb ik zo hoog laten springen :whistle: en niet alleen springen ook rond rennen als een dolle in de woonkamer, heen en weer op de trap.
Jammer dat ik er geen filmpje van kan maken, wel geprobeerd meerdere malen maar het wordt zeer wazig van de vele bewegingen maar ook omdat ze zo snel zijn ze rennen zo vlug door het beeld dat het een vlek is :(

Keramikwerkstatt im Hof wij hebben onze drinkfontein van hier het is de grootste maat, echt wel veel groter uitgevallen dan ik dacht maar ben er heel tevreden van! Geen stomme filters meer niets, keramiek met de hand gemaakt en de katten hebben ook geen mee eters meer, katjes hebben er wel even op moeten wachten maar we zijn zeer tevreden.

Keramikwerkstatt im Hof wij hebben onze drinkfontein van hier het is de grootste maat, echt wel veel groter uitgevallen dan ik dacht maar ben er heel tevreden van! Geen stomme filters meer niets, keramiek met de hand gemaakt en de katten hebben ook geen mee eters meer, katjes hebben er wel even op moeten wachten maar we zijn zeer tevreden.
Maya dit is toch niet voor binnen of wel?

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4