Carlaa stelt zich voor

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
C

Carlaa

Gast
Gast
Hallo allemaal,

Aangezien ik mijn 2 katten absoluut adoreer, werd het eens hoog tijd dat ik mij bij een forum aansloot. Bij deze dus.

De naam is Carla, en ik ben 46 jaar.
Mijn 2 haarballen zijn Casper van 4 jaar en Punkie van 2 1/2 jaar. Vanzelfsprekend zijn zij de baas in huis, en doe ik alles om het hun zo leuk mogelijk te maken.

Zo hebben ze in de huiskamer een krabpaal van 2,5 meter hoog die ik pas weer vernieuwd heb.
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/h...=7b7587721e351e0ffbdcd2812ceaa98f&oe=55DD762F

En ook een eigen kamer waar ze zich terug kunnen trekken als ze dat willen:

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/h...=750028100922f1b942e9703807e04263&oe=55A4620E

Maar uiteraard liggen ze ook graag op mijn bed, of op mandjes overal door het hele huis.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Carlaa,

Welkom op ons forum.:BC18
Zo jij hebt het goed voor elkaar voor Casper en Punkie ze zullen zich niet snel vervelen.
Leuk idee die plankjes aan de muur, zijn die zelf gemaakt of zelf gekocht.

Leuk dat je er bent als je vragen hebt stel ze gerust

De plankjes op zich komen van Ikea, voor iets van €5- per stuk. Alleen vond ik dat niet sterk genoeg, en ik heb er daarom zelf nog een hoeklijntje onder gezet voor de stabiliteit, en een stukje tapijt erop gelijmd zodat ze niet uit kunnen glijden.

De plankjes op zich komen van Ikea, voor iets van €5- per stuk. Alleen vond ik dat niet sterk genoeg, en ik heb er daarom zelf nog een hoeklijntje onder gezet voor de stabiliteit, en een stukje tapijt erop gelijmd zodat ze niet uit kunnen glijden.
Het ziet er mooi uit, is dit een speciale kamer voor de katten?

Welkom op ons forum Carla.

W.webp

Ja, dit is inderdaad een speciaal ingerichte kamer voor de katten. Er zit er geen deur in dus als ze er in gaan is het hun eigen keuze.

Welkom op het forum en veel plezier hier , maar dat gaat vast helemaal goed komen!

Haha hier ook een kattenparadijs maar het op bed erbij kruipen is ook hier erg herkenbaar ;)

Wat een luxe een eigen kamer.

Welkom op het forum!

Dank jullie allen!

Ik ben dus niet de enige die bijna dagelijks haar dekbed moet ontharen?

Welkom Carla! Leuk dat je lid bent geworden.
Casper en Punkie hebben het goed voor elkaar zo te zien.
Mijn katten hebben ook een eigen kamer en ik wil ook nog eens van dat soort plankjes aan de muur maken.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4