Cadeautjes voor katten

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

BlackScorpion

Actieve kat
Hoi,

Geef hier eens jullie ideetjes voor geschenken voor een kat, verjaardag, kerstmis, blablabla. Dan kunnen we hier kijken als we eens zonder ideeën zitten
rub.gif

En laat ik nu eens zonder idee zitten voor mijn pruts haar verjaardag op 03/11! Ze mag niets van snoep ofzo door maagproblemen, dus eten of drinken als cadeau is out of the question. Mandjes enzo doet ze niets met, we hebben er veel staan waar niet eens naar gekeken wordt. En speeltjes... ik denk dat ik deze winter weer eens een zak vol ongebruikte speeltjes naar het asiel ga doen. Tja... een extra dekentje of nieuw kersenpitkussen, dat zou kunnen haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een idee:

neem een doos, maak er 1 of 2 gaten in, die groot genoeg zijn dat ze er door kan
leg een deken, of iets waar ze graag op ligt, in de doos
plak de onder en bovenkant dicht
optie: maak de doos mooi, schilderen, plakken, t-shirt of trui er om heen
zet die op een plek waar ze graag ligt

ik heb half open dozen staan (1 met een deken, 1 met kussentjes erin) in mijn woonkamer, waar mijn koters in gaan liggen
Zo liggen ze half beschut maar hebben zo genoeg ruimte om weg te komen mocht er een andere er in willen gaan liggen of soms zelfs met zo;n tweetjes

Een idee:

neem een doos, maak er 1 of 2 gaten in, die groot genoeg zijn dat ze er door kan
leg een deken, of iets waar ze graag op ligt, in de doos
plak de onder en bovenkant dicht
optie: maak de doos mooi, schilderen, plakken, t-shirt of trui er om heen
zet die op een plek waar ze graag ligt

ik heb half open dozen staan (1 met een deken, 1 met kussentjes erin) in mijn woonkamer, waar mijn koters in gaan liggen
Zo liggen ze half beschut maar hebben zo genoeg ruimte om weg te komen mocht er een andere er in willen gaan liggen of soms zelfs met zo;n tweetjes

Dat is een leuk idee :-)

Het is uiteindelijk een krabelement uit karton geworden, in de vorm van een 8. Morgen is Sierra jarig, ze krijgt haar cadeautje na mijn werk. Ik ben eens benieuwd!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4