Wat is er Nieuw?

Vraag? Bobby plast op bed zoon

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hallo allemaal
Ik ben ten einde raad misschien heeft iemand de gouden tip voor mij.

1x in de zoveel tijd(ongeveer om de 2 weken) plast onze kat Bobby op het bed van mijn zoon. Heel vervelend natuurlijk maar ik zou zo graag willen dat dit stopt. Hij plast nergens anders in huis. Hij ligt ook op mijn bed en bed van me dochter en daar gebeurt niks op. Ik zorg elke dag voor schone kattenbakken en ik heb er 3 in totaal voor 2 katten. 2 boven en 1 beneden.

Overdags zit de kamerdeur van mijn zoon dicht maar dat is in de nacht natuurlijk lastig omdat het anders heet wordt (zijn kamer is niet zo groot. Ook als mijn zoon de kamer verlaat gaat de deur dicht.

Heeft iemand misschien een idee om de katten van zijn kamer te weren?

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Katten zijn 5 maanden nog niet geholpen en door de dierenarts onderzocht en konden niks vinden

Groetjes en pootjes
Jolanda, Bobby en bailey
 
Onze katten mogen niet in de slaapkamers komen van mijn zonen. Dus in de zomer om te verluchten zetten we muggenziften in het deurgat zodat ze niet in de kamer kunnen. Het dekbed zal waarschijnlijk blijven ruiken je moet het weken in biotex groen en dan wassen. En ofwel doe je het zoals wij ofwel deur toe en raam open zodat de kat niet meer op het bed kan. Heb je hem al medisch laten nakijken, urine, nieren etc? Als het niet medisch is kan het gewoon gedrag zijn, mss jaloers op iets of gewoon een geur.. Maar probeer hem maar te weren uit de kamers en let erop of hij elders iets gaat doen
 
Hallo

Ten eerste bedankt voor je reactie. Zijn kamer is 5 vierkante meter. Hebben alle geprobeerd snachts deur dicht maar dan wordt het met raam open nog steeds net een sauna. Is helemaal nagekeken door de dierenarts ook urine. Ook doet het het eens in de 2 weken ongeveer alleen daar controleer elke dag bedden en tapijten en gordijnen en ook beneden en daar doet hij helemaal niks.
Het is zo een lieverd en wil hem gewoon helpen. Dierenarts gaf ook aan dat als het blaasontsteking is dat hij vaker moet plassen.. misschien een rare vraag maar wat zijn muggenziften?
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan